Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistinen mies ei suostu eroon!

Vierailija
07.04.2020 |

Kaipaisin kipeästi neuvoja! Narsistinen ex-mies ei suostu eroamaan. Olen aivan loppu ja uupunut. Mulla on kaks lasta, jotka eivät siis ole miehen omia, olen niiden yksinhuoltaja. Miehellä on avain meidän asuntoon ja tietty tavaroita täällä eikä suostu muuttamaan pois tai luovuttamaan avainta. Eilenkin tapeltiin koko päivä. Mä itkin ja huusin lopulta, että eikö se voi vaan lähteä. Mikään ei auta! Olen välillä miettinyt, että pitäiskö soittaa poliisit hakemaan se. No se varmaan häipyis ennen ku ne tulis ja tulis kohta avaimensa kans takas. Lukkoja ei voi vaihtaa, koska nää on opiskelija-asuntoja (avain käy myös pesutuvan, varaston, saunan -ja kerhotilojen oviin sekä muihinkin rappukäytäviin), pitäis sarjottaa sit kaikki. Tulis varmaan aika kalliiksi. En tiedä mitä teen. Haluun sen vaan ulos mun ja lasten elämästä. Mies on tosi kontrolloiva, mua 10 vuotta vanhempi, ulkoisesti menestynyt, (hyvä työ yms.), luonteeltaan täys narsisti.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tätä nyt on alapeukutettu? Kaipaan oikeasti neuvoja! Miten narsistista pääsee eroon. Mies on aivan mahdoton. Luulis, että kuka tahansa täysjärkinen lähtis jo siinä vaiheessa kun toinen sanoo, että haluaa erota eikä rakasta enää. Mutta mies ei suostu uskomaan tätä. Tekee eroamisesta tahallaan mahdollisimman hankalaa.

Vierailija
2/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiassa pitäisi kääntyä tuomioistuimen puoleen, ja päätöshän voi sieltä sitten olla ihan yhtä hyvin että sinä lähdet asunnosta. Poliisit eivät hae miestä ellei hän ole väkivaltainen. Jokaisella kun on oikeus olla asunnossaan. Kyllä se sinun pitää lähteä jos haluat että pääset hänestä nopeasti eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä turvakotiin. Kysy sieltä neuvoa.

Outoahan on, että sinä joudut lähtemään omastaasunnostasi, mutta näin se voi kuitenkin mennä.

Vierailija
4/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisissa? Onko mies kirjoilla asunnossa? Miten hyvässä työssä oleva menestynyt mies on päässyt asumaan opiskelija-asuntoon?

Vierailija
5/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen eroon tarvita toisen hyväksyntää, laitat vaan eropaperit vetämään.

Vierailija
6/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naimisissa? Onko mies kirjoilla asunnossa? Miten hyvässä työssä oleva menestynyt mies on päässyt asumaan opiskelija-asuntoon?

Ei olla naimisissa eikä mies ole kirjoilla asunnossa. Eli siis käytännössä asuu täällä, mutta ei kuitenkaan virallisesti. Itse opiskelen vielä yliopistossa, joten minä ja mun lapset ollaan virallisia asukkaita.

Ap

Vierailija
7/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota mieheltä avainta pois?

Noista ei yleensä pääse eroon, ennenkuin ne löytää seuraavan uhrin.

Lukotkin voi vaihtaa, tulee maksamaan mutta pieni hinta elämästä. Tai sä voit muuttaa pois. Jos mies ei ole asunnossa kirjoilla niin saat avaimesta takaisin poliisin kanssa. Miehen kamoista sun ei kuulu huolehtia, annat sille vaikka kuun loppuun aikaa ja teet vielä kirjallisen nootin siitä. Jos ei saa roudattua romppeitaan pois niin löytää ne roskiksesta.

Tai saatko ketään luotettua miestä avuksesi? Esim veljeä tai ystävää?

Vierailija
8/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija-asunnosta pääsee kyllä helposti pois, jos niin haluaa.

Vierailija
9/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen eroon tarvita toisen hyväksyntää, laitat vaan eropaperit vetämään.

Ei siis olla naimisissa onneksi! Ongelma on, että mies ei suostu muuttamaan pois eikä luovuttamaan avainta.

Vierailija
10/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla naimisissa eikä mies ole kirjoilla asunnossa. Eli siis käytännössä asuu täällä, mutta ei kuitenkaan virallisesti. Itse opiskelen vielä yliopistossa, joten minä ja mun lapset ollaan virallisia asukkaita.

Ap

Luulisi sit olevan helppo päästä miehestä eroon.

Minä aloittaisin soittokierroksen turvakodista.

Vierailija
11/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukkojen vaihto tai uudelleen sarjoitus on ainoa keino.

Vierailija
12/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
13/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nainen ja hoida asia! Eroon ei tarvita miehen lupaa ja poliisille voi soittaa jos tarvii. Puhuttavat kyllä miestä jossain kohtaa jos se jatkuvasti häiriköi.

Vierailija
14/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin uuden kämpän ja irtisanoisin vanhan ilman että mies saa tietää ennen muuttopäivää.

Tai laittaisin veljen tai kaverin juttelemaan porukalla miehen kanssa.

Jos mies ei asu asunnossa niin kytät kyllä auttaa, et vaan ole halunnut tarpeeksi.

Vierailija
15/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä yks ovimatto.

Vierailija
16/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pääsee, mutta en halua muuttaa omasta asunnostani pois. Yliopisto-opiskelijana ja kahden lapsen yksinhuoltajana rahatkin on niin tiukilla ettei täällä Helsingissä olisi varaa muualla asuakaan kuin opiskelija-asunnossa. Tässä on 400e halvempi vuokra kuin edellisessä asunnossani Kannelmäessä. Että Kontulaan pitäis varmaan lasten kanssa muuttaa, että rahat riittäis. Nyt asutaan Leppävaarassa ihanalla rauhallisella alueella.

Vierailija
17/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiassa pitäisi kääntyä tuomioistuimen puoleen, ja päätöshän voi sieltä sitten olla ihan yhtä hyvin että sinä lähdet asunnosta. Poliisit eivät hae miestä ellei hän ole väkivaltainen. Jokaisella kun on oikeus olla asunnossaan. Kyllä se sinun pitää lähteä jos haluat että pääset hänestä nopeasti eroon.

Tässä asiassa ei auta tuomioistuinkaan, kun mies ei ole virallisesti asunnossa kirjoilla. Tässä tapauksessa voi tulla myös aloittajalla rikossyyte petoksesta, esim. asumistuet, jne.

Vierailija
18/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi edes muuttaa pois. Viranomaiset tulee helpommin apuun kun mies ei ole kirjoilla. Laki on puolellasi.

Vierailija
19/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pääsee, mutta en halua muuttaa omasta asunnostani pois. Yliopisto-opiskelijana ja kahden lapsen yksinhuoltajana rahatkin on niin tiukilla ettei täällä Helsingissä olisi varaa muualla asuakaan kuin opiskelija-asunnossa. Tässä on 400e halvempi vuokra kuin edellisessä asunnossani Kannelmäessä. Että Kontulaan pitäis varmaan lasten kanssa muuttaa, että rahat riittäis. Nyt asutaan Leppävaarassa ihanalla rauhallisella alueella.

Okei. Tämä olikin trolli.

Hyvää päivä jatkoa!

Vierailija
20/34 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa ei auta tuomioistuinkaan, kun mies ei ole virallisesti asunnossa kirjoilla. Tässä tapauksessa voi tulla myös aloittajalla rikossyyte petoksesta, esim. asumistuet, jne.

Ei tule syytettä petoksesta. Miksi valehtelet? Kela voi periä asumistukia takaisin, mutta se riski kannattaa ottaa että pääsee eroon tod näk tulevasta mu rha ajastaan.