Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos THL suosittelee hengityssuojainten käyttöä, niin mistä ihmeestä sellaisia pitäisi voida ostaa?

Vierailija
07.04.2020 |

Viisihenkinen perhe. Jos me mennään ulos edes kerran päivässä, jokaisella pitäisi olla yksi hengityssuojain per päivä. Eli 5 suojainta päivässä. Vähintään. No, yksityisillä markkinoilla yksi KERTAKÄYTTÖINEN hengityssuojain voi maksaa naurettavat 4 euroa, joka tarkoittaa meidän perheellä 20 euroa päivässä. Siis jos kulutus on vain sen yhden suojaimen per päivä luokkaa.

Kankaiset, pestävät suojaimet eivät kuulemma kelpaa. Meillä kuluu siis joku 600 euroa kuukaudessa johonkin hengityssuojaimiin??

Saisiko niitä kunnollisia jostain halvemmalla?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuilosta löytyy: Primo+ hengityssuojain kertakäyttöinen 50kpl

Ketään ei voi velvoittaa käyttämään omaa rahaa 60e suojaimiin.

Jos joku ns. pakko tulee käyttää, niin silloin niitä pitää saada ilmaiseksi. Itse en suostu kuluttamaan senttiäkään suojaimiin, koska niitä senttejä ei riitä tarpeeksi muuhunkaan elämiseen tällä hetkellä.

Joten THL, valtio, tai muu virasto tms. saa luvan alkaa jakamaan kaikille suomalaisille vaadittavat määrät suojaimia, jos meinaavat että kaikkien olisi niitä käytettävä.

Jokainen voi arvostaa ja hinnoitella sen oman elämänä ihan itse. Eipä siihen tarvita kuin se yksi kauppareissulla päin pläsiä aivastava, niin se on siinä ja sitten voidaankin olla kohta teho-osatolla, jos paikka vaan siinä vaiheessa löytyy. Itse maksan suosiolla edes pienestäkin turvasta tai riskin pienentymisestä. Voit rauhassa pitää periaatteesi ja senttisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla