Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan vaikeaa on oikeasti kumppanin löytäminen, hieman ujolle ja ei erityisen kauniille naiselle

Vierailija
07.04.2020 |

Olen kyllä melko nuori (26v), ihan hyväkroppainen, korkeasti koulutettu. Nykyisestä suhteesta eroamista välttelen eniten sen vuoksi, että pelottaa, löydänkö uutta kumppania koskaan. Se on varmasti helppoa, jos on kaunis ja sosiaalinen, mutta itse en koe olevani oikein kumpaakaan.. toki olen sosiaalisessa työssä ja pärjään ihmisten kanssa, että en mikään epäsosiaalisuuden huipentumakaan ole.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päihteetön, liikunnallisuudesta en tiedä, mitä sillä tarkoitetaan: tykkään ulkoilla kyllä ja ulkoilenkin päivittäin, lisäksi käyn salilla, pelaamassa tennistä yms. mutta en mitään näistä mitenkään tavoitteellisesti. Eli saattaa mennä viikkojakin, että ainut liikunta on nuo kävelylenkit.

BMI noin 22, 173 cm / 66 kg, olen mielestäni hoikka mutta en missään nimessä laiha. Lisäksi mulla on "kokooni" nähden isot rinnat.

Nykyinen mies on haluton, sen vuoksi mietin eroa. Muuten hän on kyllä aika hyvä pakkaus. Olen siis akatemisella alalla, ja haluan että mies myös arvostaa siihen liittyviä asioita, kuten ahkeruutta, korkeaa työmoraalia jne. :)

Ap

Vierailija
22/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään näin päin, että mitä muut tekisivät tilanteessa? Mies "ulkoisesti" ja muutenkin oikein hyvä tapaus, viihdyn hänen seurassaan muutoin ja hän on ns. paras ystäväni, mutta tuo haluttomuus vaivaa, seksiä on keksimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa. Muuta kosketusta vain minun aloitteestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään näin päin, että mitä muut tekisivät tilanteessa? Mies "ulkoisesti" ja muutenkin oikein hyvä tapaus, viihdyn hänen seurassaan muutoin ja hän on ns. paras ystäväni, mutta tuo haluttomuus vaivaa, seksiä on keksimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa. Muuta kosketusta vain minun aloitteestani.

Ja tämä oli siis Ap

Vierailija
24/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan korjattavissa oleva juttu. Jutelkaa asiasta

Vierailija
25/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tullaanko sinua iskemään koskaan?

Ei tulla. Oikeastaan en muista, onko koskaan kukaan tullut iskemään. Ehkä joku epämääräinen tyyppi kerran- pari baarissa tms, mutta ei kukaan järkevän oloinen ihminen (siis nämä iskevät olleet aivan selviä narkomaaneja/alkoholisteja tms). Jos kavereiden kanssa olen, joskus muita tullaan iskemään, mutta minua ei kyllä koskaan. En tiedä ,mistä johtuu, ulkonäöstäkö?

-ap

Eihän se valitettavasti tässä tapauksessa voi mistään muusta kuin ulkonäöstä tai olemuksesta johtua. Ehkä korkeintaan myös hajusta, mutta en usko että kukaan voi haista niin paljon, että esimerkiksi baarissa miehet haistaisivat sen huoneen toiselle puolella asti.

Vierailija
26/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ole kiva tilanne, kun tietää että tuolla jossain on mies joka haluaa nussia sinua kuin eläin. Niin että hän riuhtaisee vaatteet päältäsi ja nussii sinua seinää vasten ja nuolee jokaista paikkaasi. Ja haluaa sitä usein, nussii niin että vttu repeää.

Jos ei ole seksuaalista intohimoa, ja sitä suhteessaan haluaa, niin eipä sitä mistään voi vain sormia napsauttamalla luoda. Sitä pitää olla heti alusta saakka, tai sitä tuskin on ikinä.

Vierailija
27/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, sä oot parisuhteessa mutta pohdit täällä uuden miehen hankintaa. Oikeesti?