Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen väsymys laittaa nukkumaan kellon ympäri?

Vierailija
07.04.2020 |

Ilman unilääkkeitä. Olen hämmästynyt miten pystyin tuohon. Vieläkin väsyttää, mutta pakotin itseni keittämään kahvia ja syömään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikon loma töistä ja tuntuu, että se menee ihan hukkaan kun vaan nukun.

Vierailija
2/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat 12 tuntia? Ei se oo paha, joku stressi helpottanut tai ollut univajetta. Kyllä mä pystyn tohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat 12 tuntia? Ei se oo paha, joku stressi helpottanut tai ollut univajetta. Kyllä mä pystyn tohon.

Varmaan stressi, oon ollut stressaantunut viime aikoina ja ehkä tää loma nyt sitten antaa mun kehon viimein purkaa sitä. Yleensä nukun todella huonosti.

Vierailija
4/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin pahassa anemiassa ja univajeessa kerran 36 tuntia putkeen, heräten kerran käymään välissä vessassa.

Vierailija
5/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäis! Mä nukun nykyään 11-14 tunnin yöunia, jos ei tarvii herätä aikaisin aamuvuoroon. Mainitsin asiasta lääkärille käydessäni siellä muulla asialla, hän vain naurahti iloisesti "Voi, liikaa!" muttei tarttunut siihen sen kummemmin niin ajattelin että antaa olla. Pidän kumminkin nukkumisesta.

Vierailija
6/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentaalinen ja fyysinen väsymys.

Vierailija
7/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-opiskelijana nukuin vuorokauden yhdellä vessakäynnillä, jos siihen joskus oli mahdollisuus.

Vierailija
8/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä. Nukuin 11 tuntia. Senkin jälkeen väsytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme