Ketään muita tylsiä virkamiehiä, jotka alkaneet arvostaa työtään enemmän koronan myötä?
Viimeistään tämä koronakriisi sai taas arvostamaan omaa ”tylsää” ja tavallista työtä. Ei tarvitse miettiä tuleeko palkkaa ja tuleeko se ajallaan. Töitä on riittänyt ja näyttää riittävän maailman tappioin. Työ ei ole seksikästä eikä siitä postailla kuvia someen. Vaitiolovelvollisuuden takia siitä ei oikeastaan edes voi puhua.Työkaverit on suurin osa keski-ikäisiä mammoja, luotettavia ja ahkeria, mutta ei lennä läppä Kahvitauoilla eikä mennä aw:lle Stockan kattoterassille.
Kommentit (4)
Minä! Olin jo vaihtamassa työtä, se oli mun tämän kevään proggis. Koin, että kaikki oli tässä työssä jo nähty enkä saanut siitä enää muuta kuin palkkaa. Sitten tuli korona ja korjasi kaiken: minut kokeneena osaajana siirrettiin pikapikaa eri pisteeseen eri hommaan eikä töiden loppumistakaan todellakaan tarvitse pelätä, koska niitä on enemmän kuin ikinä kerkeän tehdä.
Hirveää sanoakin, mutta korona tosiaan korjasi tämän suuren epäkohdan elämässäni ilman että minun tarvitsi tehdä mitään. Olen niin onnellinen, etten ehtinyt irtisanoa itseäni.
Minäkin olen alkanut eri tavalla arvostaa työn jatkuvuutta julkisella.
Myrkyllistä työyhteisöä ei ole Koronakaan parantunut. V*ttuilu ja huono käytös onnistuvat myös etäpaltsussa, valitettavasti.
Oon vaan onnellinen etten ole enää vit tumaisessa työyhteisössä eräässä ministeriössä. Ennemmin rahaton kuin niiden lehmien seurassa.
Samaa olen miettinyt, täysin samaa!!!