Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä suojautua koronalta, kun työssä on vaihtuvia ihmiskontakteja?

Vierailija
06.04.2020 |

Eikä pelkästään minulla vaan myös miehellä ja jopa esikoisellamme. Kenelläkään ei etätyömahdollisuutta ja vaikka muuten vapaa-ajan olemme eristäytyneet kotiin, niin tuntuu ihan menetetyltä taistelulta tämä.
Ja säälittää koululainen, joka on istunut kolme viikkoa kotona ilman kavereita ja sitten muu perhe todennäköisesti tartuttaa hänet.

Voin kertoa että itku meinaa tulla, kun ihmiset marmattaa siitä miten pää hajoaa kotona etätöihin, he sentään ovat turvassa, toisin kuin me joiden leipämme eteen pitää nähdä ihmisiä.

Miten te muut samassa tilanteessa tsemppaatte itseänne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille. Ihmiset tosiaan valittavat aika tyhjästä. Vaikkei tämä mukavaa ole, niin olen etuoikeutetussa asemassa siinä mielessä, että korona otetaan työpaikalla vakavasti ja on rajoitettu kontakteja alusta asti tehokkaammin kuin viranomaiset ovat suositelleet.

Vierailija
2/4 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, eikä ihmisiä kiinnosta yhtään mitkään turvavälit. 😕 Tosin se kaksi metriäkään ei ilmeisesti riitä tuon suomalaistutkimuksen perusteella. Ja yskitään ihan estoitta tai laitetaan nyrkki eteen, jep jep. Hemmetti mitä idiootteja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun päivittäin käyttämään bussia,töihin mennessäni. Olen vihattu hoitaja. Ei ole hengityssuojaimia,kun niitä ei ole edes töissä.Joka päivä saa olla pelko päällä, että saako tartunnan. Asun Vantaalla, hakunilassa, jossa

bussinkuljettajillakin todettu tautia. Jos ei kuole koronaan, kuolee varmasti stressiin.

Vierailija
4/4 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä päiväkodissa. Räkää riittää. Päivä on täynnä yskäisyjä, pärskymisiä, sormet ovat suussa tai housuissa niin usein että emme muuta ehdi tehdä kuin pestä lasten kanssa käsiä, ja silti olen jatkuvan lähminnän ja lääppimisen kohteena kuolasormin.

Olen sairastanut Vuoden sisällä jo 5 flunssaa ja 4-6 vatsatautia sekä saanut kihomatotartunnan. En näe mitään syytä miksen saisi koronaa. Kotona on kaksi teiniä jotka ovat eristäytyneet totaalisesti kaikista kontakteista, edes isäänsä eivät tapaa. Minä tuon koronan päiväkodista lahjaksi mitä suuremmalla todennäköisyydellä ennen pitkää. Koko talossa on n 12 työntekijää ja 40 lasta vanhempineen joten kontakteja tulee.