Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat valittavat palkkaansa ja minä mietin miten selviä ensi kuun vuokrasta

Vierailija
06.04.2020 |

Ei mitään rajaa hoitajien röyhkeydellä. Olen pienyrittäjä ja joudun kohta hakemaan toimeentulotukea. Olisin onnellinen jos voisin tehdä töitä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Anna toisten valittaa ja keskity omaan elämääsi.

Vierailija
2/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten toisen koulutus vertautuu siihen että sinulla ei ole töitä? Nämä eivät varmaan ole verrattavissa?

Esim. Kela palkkaa tuhansia toimistopirkkoja. Soita viereiseen vanhainkotiin ja tarjoudu siivoamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel for you ap, samassa veneessä olen, mutta niskassa on asuntolaina. Muista myös, että moni palkansaaja on aivan samassa tilanteessa. 

Vierailija
4/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Muut menettävät elantonsa ja työnsä niin yksi ammattiryhmä ilkeää valittaa palkkaa sa:/

Vierailija
5/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten sairaanhoitajaksi.

Vierailija
6/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatinvalintakysymys, itse osasi valitsit

Vierailija
7/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on satojatuhansia. Mutta mitäpä se hoitsuja kiinnostais, kun heidän ei tarvitse välittää ihmisistä.

Vierailija
8/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan huippujuttu tuoda Filippiineiltä simpsakoita ja työtä pelkäämättömiä hoitajia Suomeen!!!!

Vierailija
9/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä röyhkeää on vaatia tekemästään työstä asianmukainen korvaus? Suomen hoitajien palkat kuitenkin matalalla tasolla verrokkimaihin verrattuna.

Vierailija
10/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja ja mietin myös selviän vuokrasta ja millä ruokin koululaiseni, kun ovat nyt kotona. Kolme vuotta olen säästänyt ja säästötilillä on 100€ että kyllä tällä palkalla kannattaa riskeerata oma ja lasten Henki.

Vierailija
11/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet sotkenut asiasi. Pyytäisit sinäkin tuplasti enemmän asiakkailtasi jos vain voisit. Et vain tarjoa mitään mistä ihmiset maksaisivat. Mutta sairaanhoidosta maksetaan nyt.

Vierailija
12/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen muunkin ammattiryhmän palkat ovat pienet. Mistä sitä rahaa revitään kun sitä ei oikeasti ole.

Vierailija
13/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sitten sairaanhoitajaksi.

Mikäs on kun aloittajalle ei kelpaa? Menet nyt heti sairaanhoitajaksi ja tyydyt puoleen palkkaan, kun sinulle kerran riittää työstä saamasi ilo. No, miksi et ole jo menossa!?

Vierailija
14/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hoitanut asiasi premmin. Ihme vinkumista.

Vierailija
15/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen muunkin ammattiryhmän palkat ovat pienet. Mistä sitä rahaa revitään kun sitä ei oikeasti ole.

Rahaa on kyllä. Kyse on vain siitä kuka sitä saa. Miesvaltaiset alat saavat, naisvaltaiset alat eivät saa.

Vierailija
16/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitaja ja mietin myös selviän vuokrasta ja millä ruokin koululaiseni, kun ovat nyt kotona. Kolme vuotta olen säästänyt ja säästötilillä on 100€ että kyllä tällä palkalla kannattaa riskeerata oma ja lasten Henki.

Olen insinööri YAMK. Palkkani on vastaava kuin sairaanhoitajan keskipalkka. Voin ihan rehellisesti myöntää, että minua ainakin huono palkka ottaa päähän ihan joka ikinen päivä. Työ vastaa koulutustani sisällöltään, muttei palkkaukseltaan. Koko ajan on haku päällä muualle, kun tili loppukuusta on nollilla ja joutuu viilaamaan visaa saadakseen ruoat perheelle ostettua. Ehdottomasti työstä pitäisi saada järkevää palkkaa, jos koulutus siihen kestää vuosia. Sairaanhoitajat, olen täysillä palkankorotusvaatimustenne takana!

Vierailija
17/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla hyvätuloinen mies niin ei ole rahapulaa:)

Vierailija
18/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaan joku kynsiartisti tms turhake ja nyt ihmettelee miten työt menevät alta.

Kaikkien kannalta on paras pitää motivoitunein henkilökunta terveydenhuollossa töissä, tätä edesauttaa kunnollisen palkan maksaminen työstä

Vierailija
19/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on jo tehty. Voin ruveta transmieheksi vaikka heti, jos pelkästään sukupuolen muuttaminen mieheksi takaa minulle paremman palkan.

Vierailija
20/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se kannattaisi tässä epätasa-arvoisessa maassa. Harmi kun sukupuoltaan ei voi valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi