Miksi sanotaan että nuoruus on elämän parasta aikaa? Täytin 30 ja tuntuu että elämä on parempaa kuin koskaan.
Miksi sanotaan että nuoruus on elämän parasta aikaa? Täytin 30 ja tuntuu että elämä on parempaa kuin koskaan. Olen kauniimpi ja itsevarmempi kuin nuorena. Vientiä riittää. Ihmettelen mistä johtuu puheet että 30 olisi muka vanha ikäloppu, ehei elämä on loistavaa <3
Kommentit (34)
Olin nuorena lapsen pyöreä ja epävarma. Parikymppiset miehet ovat myös epävarmoja ja epäkypsiä.
Mitä ihailtavaa nuoruudessa on? Kauhea stressi omasta pärjäämisestä, kilpailu koulutuspaikoista ja työnhausta, pariutumisesta.
Nuorena pariutui vain ne kaikkein kauneimmat tytöt ja komeimmat pojat. Muut sitten tapailivat. Tytöt olisivat haluneet poikaystävän ja pojat vain etsivät seksiä ja haaveilivat niistä kauneimmista tytöistä.
Piti opiskella ja käydä töissä samaan aikaan. Raskasta. Palkka oli paska ja piti maksaa Silti esim omat opinnot ja ajokortti.
Ei lama-aikana mun vanhemmilla ollut rahaa tukea rahallisesti. Itse olen elättänyt itseni 16- vuotiaasta saakka itseni. Maksoin itse ajokortin, ja lukion koulukirjat, oman tietokoneen jne. Ei minua autettu taloudellisesti, itse piti kaikki maksaa 16- vuotiaasta alkaen.
Elämä alkaa kolmekymppisenä, ja vaan paranee siitä eteenpäin. Kaikista parhainta aikaa on ollut 50 vuodesta eteenpäin. Nuoruus on vasta harjoittelua elämää varten, pelkkää epävarmuutta ja opettelemista.
- terveisin 60-v.
Vierailija kirjoitti:
Elämä alkaa kolmekymppisenä, ja vaan paranee siitä eteenpäin. Kaikista parhainta aikaa on ollut 50 vuodesta eteenpäin. Nuoruus on vasta harjoittelua elämää varten, pelkkää epävarmuutta ja opettelemista.
- terveisin 60-v.
Tosin nykyaikana se epävarmuus ainakin työpuolella alkaa kolkutella viimeistään tuossa 50 nurkilla.
Olen 41v ja elämä vain paranee. Nuoruus oli kamalaa. Perheen perustin jo 21 vuotiaana ja siitä alkoi elämä. Ylämäkeä ja välillä pientä alamäkeä. Nyt elämä on sellaista mitä toivon. Kun tämä Koronakriisi olisi vain poissa.
Ja tässä on JÄLLEEN esimerkki siitä, kun nuori ihminen lässyttää kuinka nuorena oli sitä ja tätä. Voi vttu 😑 SE ETTÄ EI OLE LAPSI, EI TARKOITA ETTÄ ON VANHA. NUORI EI OLE SYNONYYMI TEINILLE.
Mikä vttu olet 40-vuotiaana, jos olet 30-vuotiaana vanha??
Jestas. Kysy samaa vaikka 30v kuluttua.
Täytin 50 ja nyt todella elän eämäni parasta aikaa. Ei ole minkäänlaisia taloudellisia huolia, seksiä saan nuoremmilta miehiltä, on paljon ystäviä ja harrastuksia.
Nuorena eli täydellä sydämellä. Hyvät ja pahat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä nuori.
M70
Väärin. Nuoria ovat 12–29-vuotiaat. Ap on nyt 30 täytettyään tullut aikuiseksi, mikä mm. tarkoittaa sitä, ettei hänellä ole enää oikeutta kuntien ja valtion tarjoamiin nuorten palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä on JÄLLEEN esimerkki siitä, kun nuori ihminen lässyttää kuinka nuorena oli sitä ja tätä. Voi vttu 😑 SE ETTÄ EI OLE LAPSI, EI TARKOITA ETTÄ ON VANHA. NUORI EI OLE SYNONYYMI TEINILLE.
20-vuotias on nuori, 30-vuotias aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-vuotias on nuori, 30-vuotias aikuinen.
30v on nuori aikuinen. Seuraavat 30 vuotta näyttää tuleeko hänestä aikuinen.
Omastakin mielestäni kolmekymppisenä on alkanut elämän paras aika ja toivon että sama jatkuu sitten nelikymppisenä.
Oli minulla kyllä ihan hauskaa teininä ja parikymppisenäkin, mutta olen nykyisin paremmin sinut itseni kanssa, tiedän mitä tahdon, itsevarmuuteni on lisääntynyt ja oma paikka maailmassa löytynyt, niin kyllä sitä on paljon tyytyväisempi ja rauhallisempi fiilis. Ei tule murehdittua niin paljoa enää turhia.
Minulla on nyt myös enemmän mukavia ihmisiä ympärilläni ja tunnen olevani pidetty ja arvostettu, niin sekin vaikuttaa. Parikymppisenä minua ehkä enemmän pyrittiin lyttäämään, kun olin aika ujo ja epävarma. Enää en haaskaa aikaani sellaisten seuraan, jotka aiheuttavat minulle pahaa mieltä ja ehkä tuo lisääntynyt itsevarmuus herättää myös positiivista vastakaikua muissa ihmisissä.
Ihminen joka ei ole edes nähnyt 1970 lukua turha höpöttää tuollaisia - joku 1990 syntynyt keltanokka.