Apua! Miten sanon nettimiehelle että en tykkää parrasta?
Vaihdettiin kuvat ja menin sitten sanomaan häntä kivannäköiseksi. Taustaa: juteltiin netissä sivustolla jossa on tarkoitus lähinnä seksin merkeissä tutustua/tavata. Ihan kivannäköinen mies olikin,lukuunottamatta partaa. sillä oli sellainen risuparta, ja en vaan tykkää tai syty parrasta siis yhtään. En voi sille mitään. Nyt hän tietenkin luulee että tykkään hänestä ulkoisesti. Mitä teen?
Kommentit (23)
Jospa sanoisit hänelle ettet pidä parrasta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Voiko noin sanoa oikeasti ilman että se on henkilökohtaisuuksiin menemistä ja että hän loukkaantuu? Muuten kasvonpiirteet on ok, mutta en vaan syty parrasta yhtään. Ja kyllä, ennen naamakuvien vaihtamista olemme nähneet kuvan toisistamme alasta ja lähikuvaa alapäästä jne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko noin sanoa oikeasti ilman että se on henkilökohtaisuuksiin menemistä ja että hän loukkaantuu? Muuten kasvonpiirteet on ok, mutta en vaan syty parrasta yhtään. Ja kyllä, ennen naamakuvien vaihtamista olemme nähneet kuvan toisistamme alasta ja lähikuvaa alapäästä jne.
ap
Voi.
Ei sulla ole oikeutta puuttua toisten ulkonäköön. Mitä itse tykkäisit jos mies käskisi sua vaikka vaihtamaan huulipunan sävyä? Mies ei miellytä ulkoisesti, that's it, kerrot kohteliaasti että teillä ei nyt natsaa ja toivotat hyvät jatkot. Ei tarvitse eikä kannata ainakaan pyytämättä selittää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei alasta vaan alasti!
ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Asiat asioina. Mutta ole sitten vastavuoroisesti valmis kuulemaan (ja kenties muuttamaan) jotain, mistä hän kenties ei pidä sinun ulkonäössäsi tai karvoituksessasi...
Joillekin miehille se parta on tärkeä. Jos ei sytytä, niin et sinä voi alkaa vaatia heti kättelyssä toista muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole oikeutta puuttua toisten ulkonäköön. Mitä itse tykkäisit jos mies käskisi sua vaikka vaihtamaan huulipunan sävyä? Mies ei miellytä ulkoisesti, that's it, kerrot kohteliaasti että teillä ei nyt natsaa ja toivotat hyvät jatkot. Ei tarvitse eikä kannata ainakaan pyytämättä selittää miksi.
No siis juuri tämä! Tuo on loukkaavaa. Mitäs menin mölyättämään että hän on kivannäköinen. Olen liian vieraskorea ja oli pakko sanoa äkkiä jotain. Pakko kai antaa hänen panna minua.
ap
No etsit sieltä nussimissovelluksesta parrattoman miehen.
Yhdelläkään naisella ei ole mitään oikeutta puuttua yhdenkään miehen ulkonäköön tai karvoitukseen
Mieti miten haluaisit että mies sanoo sinulle että tykkää posliinista. Tee sitten niin.
En minä olekaan puuttumassa hänen karvoihin! Haluan hänestä EROON!
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Kerrot miehelle, että olet pinnallinen idiootti
Vierailija kirjoitti:
ap
Ghostaat? Tai sanot, että ei kiitos sittenkään. Vai ajattelitko nyt oikeasti, että annat panna kerran ettei vaan loukkaannu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kerrot miehelle, että olet pinnallinen idiootti
Mitä *elvettiä? Jos pelkästään seksin merkeissä tapaa niin totta *elvetissä ulkonäön pitää miellyttää.
Sano suoraan, että et pidä parrasta ja että haluat lopettaa yhteydenpidon.
`"---Nyt hän tietenkin luulee että tykkään hänestä ulkoisesti.---"
No ihan varmaan luulee, koska olet sanonut häntä kivannäköiseksi. Mikä logiikka sulla tässä on? Kehut ihmisiä, joiden ulkonäöstä et tosiasiassa kuitenkaan pidä?
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan, että et pidä parrasta ja että haluat lopettaa yhteydenpidon.
Siis miksi tätä on alapeukutettu? Oikein hyvä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
ap ei ole ihan terävintä päätä
Eläpä nyt ala, nakukuvatkin jo vaihdettu!
"Ajetaanko nää meidän pusikot pois ennen tapaamista näin kevään kunniaksi?" Omastasi oletkin jo varmaan kuvan laittanut jos tuollaisilla sivuilla tavattu..