Erotatko Pietarin trollit palstalla?
Kommentit (27)
Minä voisin alkaa Pietarin trolliksi. Minne voi laittaa verokortin ja tilinumeron?
Vierailija kirjoitti:
En usko koko ilmiöön.
Potsemy njet?
Juu, lietsotaan negatiivisuutta ja paniikkia. Toivottavasti sairastutte, Tiltut.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin alkaa Pietarin trolliksi. Minne voi laittaa verokortin ja tilinumeron?
hahha :) reipasta satiiria
Joo.
"Koronavirus ei tule Suomeen"
"Maskeista ei ole hyötyä"
Erotan - siinä ei yt-neuvotteluja ennätä käymään...!
Ei niitä paljon ole täällä näkynyt. Kyllä nää riidan haastajat on ihan supisuomalaisia ja muut eri mieltä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Hyödyllinen idiootti kategoriasta voinee yrittää palkkalistoille...
Vierailija kirjoitti:
Ihan huuhaata koko juttu. Mene jessikka ottamaan piriä, ihan turhaan tänne kirjoittelet niitä höpöhöpöjuttujasi.
Tyypillistä...
En usko, että viihtyvät suomalaisella vauvapalstalla.
Voivat kirjoitella myös kauniista Kareliasta käsin. Siel kohta taas kultakäköset kukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huuhaata koko juttu. Mene jessikka ottamaan piriä, ihan turhaan tänne kirjoittelet niitä höpöhöpöjuttujasi.
Samaa olen ihmetellyt. Suomessa trollikeskustelua johtaa entinen kovien huumausaineiden käyttäjä ja välittäjä. Kyllähän nuo aineet vaikuttavat aivotoimintaan, vaikka käyttö olisi loppunut.
Miten sellaiseksi pääsee ja saako siitä palkkaa? Trollaan täällä ilmaiseksi muutenkin niin voisin kyllä ottaa rahaakin tästä.
Mä erotan Pietarin, Moskovan ja Petroskoin trollit toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastakkainasettelua, mustavalkoistamista, riidan haastamista ja kylvöä, paniikin ja vihan lietsomista..
Aika helppoahan tuo on.
Kyllä! Pääasia, että saavat epäsopua aikaan kansalaisten keskuudessa. Aiheella ei niin väliä ja sehän hyödyttää Neuvostoliiton perillistä.
Välillä on kyllä niin surkeata suomen kieltä, että tulee mieleen, että kirjoittaja ei ole varmasti päässyt edes suomalaisesta peruskoulusta läpi.
Vastakkainasettelua, mustavalkoistamista, riidan haastamista ja kylvöä, paniikin ja vihan lietsomista..
Aika helppoahan tuo on.