Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa, isäni ei usko vieläkään koronaohjeistuksia, mitä voin tehdä?

Vierailija
06.04.2020 |

Olen suunniltani huolesta isäni takia. Laittoi juuri viestin, että kävi tänään parturissa. Eikä ollut eka kerta, kun vähät välittu koronasuosituksista. Olen niin väsynyt kertomaan hänelle, että EI, nyt ei noin voi toimia. Minkäs teet. Asumme Uudenmaan rajan eri puolilla, mikä pahentaa huoltani.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No *ttuako sä sillä päätäsi vaivaa? Jos hankkii koronan, niin oma syynsä.

Vierailija
2/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No *ttuako sä sillä päätäsi vaivaa? Jos hankkii koronan, niin oma syynsä.

Täällä ei näköjään saa enää mihinkään empaattista vastausta. Ai miksikö vaivaan päätäni isäni terveydestä? Jaa-a enpä tiedä, pitää ihan miettiä. Olen varmaan ihan omituinen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen elää elämäänsä, vielä kun voi!

Vierailija
4/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parturissa käyntiä ole kielletty.

Vierailija
5/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä munkaan iäkkäät vanhemmat välitä pahemmin ohjeista - mutta minkäs teet? Olen hyväksynyt asian.

Vierailija
6/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua aivan täysin. Joillekin vaan on liian ahdistavaa ajatella nykytodellisuutta ja he elävät kuten ennenkin ja sittenhän kaikki on niin kuin ennenkin. Selviytymisstrategia. Väärä sellainen.

Jos hänellä ei ole muistisairautta, linkkaa hänelle juttuja aiheesta. Vaikka tämä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006465875.html

Vierailija
7/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan fiksut vanhemmat. Mutta kun nille selvisi, että moni muu vanhus käy kaupassa, niin nyt haluavat sinne itsekin. Vaikka kuinka lupaan käydä heille kaupassa.

Vierailija
8/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäärä mikä jäärä. Ymmärrän huolesi, mutta ehkä ainoa keino saada isäsi tajuamaan on vain valistaa häntä siitä, miten ikävä tunne on kuolla hapenpuutteeseen kun keuhkot eivät enää vedä.

Vierailija
9/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et voi oikein tehdä mitään. Meillä sama juttu. Yritän toitottaa, että kävisin kaupassa isälleni, mutta ei, haluaa hoitaa itse. 82-vuotias, myös perussairauksiensa vuoksi riskiryhmää. Toisaalta kyllä ymmärrän.

Vierailija
10/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. Itse en ainakaan jaksa loputtomiin jankuttaa, kun ei mene perille. Itsehän tietävät, minkä verran terveyttään ja elämäänsä arvostavat ja millaisia riskejä haluavat ottaa.

Vierailija
11/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, jaxuhalit sulle 😇👍🏻

Vierailija
12/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että suurin osa noudattaa.

Vierailija
13/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä sinä asialle mitään voi, olet sanonut ja hän ei katso aiheellisiksi sanomisiasi huomioida. Siinäpä se sitten on, sairastuu tai ei, jos sairastuu, selviää tai ei. Kas siinäpähän on vaihtoehdot. Aikuinen ihminen, niin et voi paapoa etkä pakottaa.

Vierailija
14/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tuo ap:tä auta.

Vierailija
15/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa ei riitä. 

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006444672.html

Vierailija
16/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäärä mikä jäärä. Ymmärrän huolesi, mutta ehkä ainoa keino saada isäsi tajuamaan on vain valistaa häntä siitä, miten ikävä tunne on kuolla hapenpuutteeseen kun keuhkot eivät enää vedä.

Kukaan ei hyödy "valistamisesta".

Pitäisi pitäytyä ihan vaan neutraaleissa tosiasioissa. Tuollainen pelonluetsonta ja liioittelu vain huonontaa asiaa.

Vierailija
17/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaisin tylysti että niin kauan kun tämä koronatilanne on päällä en halua nähdä kasvottain lainkaan. 

Vierailija
18/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei hyödy "valistamisesta".

Pitäisi pitäytyä ihan vaan neutraaleissa tosiasioissa. Tuollainen pelonluetsonta ja liioittelu vain huonontaa asiaa.

Kerro "neutraali tosiasia" joka vaikuttaa yhtään kehenkään vähänkään itsepäiseen. Niinpä.

Vierailija
19/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta poliisi voisi kommentoida yli 70-vuotiaille, että parempi pysyä kotona. (voi vaikka kysyä paperit, Heh)

Heille voisi lähettää myös erityisen kirjeen.

Vierailija
20/33 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa potilas 31 ja lähetä isällesi vinkki. Jotkut ovat tietämättään supertartuttajia.