Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ostelee nyt vaatteita ja tilailee netististä kaikkea turhaa?

Vierailija
06.04.2020 |

Vaikka juuri tällaisessa ankeassa kriisi tilanteessa kaikki raha minkä vain irti saa tulisi jemmata sukanvarteen ja patjan väliin jjuri tällaisen hövelin tuhlaamisen sijasta. Eikö teille ole äiti opettanut!? Edessä on nimittäin lama josta tulee isompi kuin 30-luvun pörssiromahduksesta, 90-lukja suurempi konkurssiaalto ja valtaisia massatyöttömyys josta ei heti toivuta vuodessa tai parissa. Silloin ihmisillä koittaa suuri ahdinko!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kun juuri nyt pitää niiden, joilla rahaa on, pitää se liikkeessä. Siinä kertyy veroeuroja ja niitä tarvitaan juuri nyt.

Vierailija
2/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on niin tylsää kotona, niin pitää lohdukkeeksi ostella jotain kivaa. Ei voi mennä kauppakeskuksiin pyörimään, joten netistä siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämä ole tässä kriisissä miksikään muuttunut, eikä muutu. Käyn töissä ihan normaalisti ja työt vain lisääntyvät. Aina olen shoppaillut vain netissä.

Miksi minun pitäisi muuttaa toimintatapoja? Olla mukana väkisin ja tarkoituksella aiheuttamassa konkursseja ja lama? Miksi?

Vierailija
4/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on ohi heinäkuussa ja palaamme normaaliin.

Vierailija
5/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kolmen viikon aikana, jotka pakollinen etätyö on kestänyt, olen tilannut netistä

- työpöydän

- työtuolin

- 27 tuuman näytön (tajusin ekan päivän jälkeen että en pysty tekemään töitäni pelkällä läppärillä)

- kuulokkeet joissa mikrofoni

- uudet kevätkengät

- uudet sandaalit

- kissalle lelun ja kissanhiekkaa

- kosmetiikkaa (kosteusvoiteen, suihkugeeliä, deodoranttia)

Täällä missä asun ei ole ollut yksikään kauppa auki sitten 14. maaliskuuta (paitsi ruokakaupat ja apteekit). Pakollinen etätyö alkoi 16. maaliskuuta. Ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin tilata netistä. En ole tilannut mitään turhaa.

Lisäksi olen pari kertaa viikossa tilannut ruokaa eri ravintoista kotiinkuljetuksella, Kaikki ravintolat, kahvilat ja baarit suljettiin myös 14. maaliskuuta joten kotiinkuljetus ja take away on ainoa millä voivat saada mitään tuloja.

Vierailija
6/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ihmiset nyt säästää ja laittaa kaiken kulutuksen jäihin, sitä syvempi lama ja suurempi työttömyys on tulossa.

Vierailija
7/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höveli = kohtelias. Höveli ei tarkoita hölmöä tms.

Toivottavasti ostajat ostavat kotimaista. Itsellä rahaa vain nippa nappa ruokaan.

Vierailija
8/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin laitan rahan kiertämään kuin jemmaan sukan varteen.

Sitä paitsi, mikäli talouskurimus menee tarpeeksi syväksi, niin luuletko että sukan varteen laitetut eurot ovat minkään arvoisia?

Parempi käyttää rahat pois vielä kun niillä on jotain nimellistä arvoa.

Vierailija
9/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niistäkin lamoista on noustu. Se nyt kestää aikansa tälläkin kertaa.

Hästäk älä ruoki lamaa

Vierailija
10/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilaillut muuta kuin käsidesiä ja vitamiinivalmisteita. 

Kaupasta käydään vain ruokaa ja muuta tavallista. 

Ei paljon nyt kiinnosta rättien ostelu.