Asiat, jotka vaikuttavat inhottavilta mutta ovatkin ihan kivoja
Vastakohta tolle toiselle ketjulle. Aloitan: hammaskiven poisto. Jotenkin vaan tykkään siitä, kun hampaita rassataan.
Kommentit (35)
Suuriin uskonnollisiin kesätapahtumiin osallistuminen.
Herättäjäjuhlat olivat muutama vuosi sitten lähellä, lähdin katsomaan ja viihdyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin vessassa käynti. Ulostaminen kuulostaa inhottavalle, mutta siitä seuraa lähes kaikille helpotus olossa.
Totta. Voisin istua pöntöllä vaikka tunnin lukemassa Aku Ankkaa jos siitä ei tulisi perse kipeäksi. Siellä on lattialämmitys ja rauhallinen ilmapiiri.
Kuin myös, vielä muutama voileipä evääksi ja termarissa kahvia tai pari oluttölkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nenäkannun käyttäminen. Kun noudattaa niitä ohjeita, niin varmasti suurimmalla osalla onnistuu.
Sama, säästit vaivan.
Se lihas"kipu" mikä tulee päivän pari rankemman treenin jälkeen. En ole muuten mikään masokisti, mutta se tuntuu oudosti miellyttävältä kun jalat tuntuu hellältä rappusia alas kävellessä tai pelkkä lasin ottaminen kaapista tuntuu vaikealta kun lihakset on niin tööt.
Käsin tiskaaminen.
Meditatiivista ja tuloksen näkee heti.
Kotityöt.
Rauhoittavia ja mukavia. Imuroinnin jälkeen on puhdasta, kaapin järjestelyn jälkeen on suorastaan euforinen ja puhdistunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Huumeet.😂
Minä olen luullut että se on toisinpäin, eka on kivaa ja sitten ei ole kenelläkään enää kivaa kun dopamiini varastot tyhjennyt ja tilinsaldo nolla, mutta kun jollain pitäisi saada lisää dopamiiniä, niin mitä jää kun varasto tyhjä, tankki tyhjä, elämä tyhjä ja aivokapasiteettikin surkastumisesta tyhjä.
Vanheneminen. Oikeasti sellainen pakonomainen tekeminen jää pikkuhiljaa pois kun välittää vähemmän siitä mitä muut ajattelee. Voi keskitttyä asioihin joista oikeasti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Synnyttäminen
Samaa mieltä että se ei ole niin kauheaa kuin puhutaan, mutta en nyt synnyttämistä ihan kivaksikaan kutsuisi... Pikemminkin omat kokemukset olivat vavahduttavan vaikuttavia luonnon armoilla olemisen hetkiä.
Ilman jalustimia ratsastaminen. Jännittää kauheasti etukäteen, mutta siitä saa sitten lisää itsevarmuutta sille, että en mä onneksi sieltä niin helposti alas tule.