Miksi uudet katujen nimet kuulostavat ihan vitseiltä? Tein ostoksen nettikirpparilla ja osoite oli Kuula 2, luulin ensin
Että olen pilan kohteena mutta se olikin ok-talo alue.
Kommentit (18)
Vantaalta löytyy Ensimmäinen savu, Toinen savu jne. Mutta ei ne uusia ole.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on ainakin Tipotie.
Tipotiessä on kuitenkin se "tie". Tampereelta löytyy myös katu nimeltä Tumppi. Aina olen ihmetellyt, miksei se voi olla Tumppitie tai Tumppikatu tai vaikka -väylä, -raitti ja -kuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipotiessä on kuitenkin se "tie". Tampereelta löytyy myös katu nimeltä Tumppi. Aina olen ihmetellyt, miksei se voi olla Tumppitie tai Tumppikatu tai vaikka -väylä, -raitti ja -kuja.
Sehän siinä juuri onkin se vitsi. Vai etkö ole koskaan kuullut sanontaa että joku on "tipotiessään"?
Kuusamossa on Kiveskuja ja Karstulassa Paska-Avenue. Googlettakaa jos ette usko
Kaikki järkevät nimet on jo käytetty (Valtakatu, Rantatie jne).
Uranuksenkatu jossain riihimäellä muistaakseni. Englanniksi varmaan hauska selittää: I live in uranus street...
Vierailija kirjoitti:
Vantaalta löytyy Ensimmäinen savu, Toinen savu jne. Mutta ei ne uusia ole.
"Missä sinä olet?" "Savussa"
kuulostaa ihan siltä, kuin pössyttelisi jotain :D
Haminassa on kuuluisa homepers**nsuo jonne muutama reserviupseerikurssi on jäätynyt ikiroutaan korkeaan polviasentoon. Katuosoitetta sillä ei kait vielä ole.
Kuula nimisiä katuja on enemmänkin! Popedakin lauloi aiheesta jo vuosikausia sitten kappaleessa "kuulat sekaisin"!
Turussa on lyhyt katu nimeltä Töpöhäntä.
Kuopiossa on Tulliportinkatu.
Hauskan nimestä tekee se, että väärinpäin kirjoitettuna "Tulliportin" = "nitropilluT"
Asuin pienenä osoitteessa Kerrostalo 1A1. Alueella oli vain kerrostaloja ja rivitaloja, kaverin osoite olikin Rivitalo. Että on sitä osattu ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuopiossa on Tulliportinkatu.
Hauskan nimestä tekee se, että väärinpäin kirjoitettuna "Tulliportin" = "nitropilluT"
Ja siellä on vanhainkoti, jonka kuntoryhmän nimi on...
Espoossa noita on paljon. Eivät ole mitään uusia alueita kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kuusamossa on Kiveskuja ja Karstulassa Paska-Avenue. Googlettakaa jos ette usko
Piti katsoa tuo Paska-avenue, niin näyttäisi joku keksineen nimen kadulle joka alkaa vesi- ja viemärilaitokselta.
Mä oon ihmetellyt tätä myös. Liedosta löytyy nenärengas ja kolikko. Mihin jäi -tie -katu -kuja?