Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on muuttunut peräkammarin pojaksi! Viettää päivät omassa huoneessaan

Vierailija
05.04.2020 |

Ei käy missään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Olen vienyt omaani, nyt täysi-ikäistä poikaani salille, ilmaisiin sählytreeneihin, laivalle, keikoille jne. Nyt lenkkeilemme usein yhdessä, koska hän haluaa olla kunnossa armeijaa varten.

Tietyissä vaiheissa hän oli todella hankala, ja osasi ärsyttää toisen ihmisen raivon partaalle. Jatkoin silti sitkeästi kylä - ja mökkireissujen tekemistä hänen kanssaan. Välimme ovat hyvät, koska osasin sanoittaa hänen tunteitaan ja hankin apua oppimisen ongelmiin.

Vierailija
2/11 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun on korona niin tuohan on erinomainen juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen?

Olen vienyt omaani, nyt täysi-ikäistä poikaani salille, ilmaisiin sählytreeneihin, laivalle, keikoille jne. Nyt lenkkeilemme usein yhdessä, koska hän haluaa olla kunnossa armeijaa varten.

Tietyissä vaiheissa hän oli todella hankala, ja osasi ärsyttää toisen ihmisen raivon partaalle. Jatkoin silti sitkeästi kylä - ja mökkireissujen tekemistä hänen kanssaan. Välimme ovat hyvät, koska osasin sanoittaa hänen tunteitaan ja hankin apua oppimisen ongelmiin.

Minä en tehnyt mitään noista ja silti poika kasvoi normaaliksi terveeksi nuoreksi mieheksi. En vienyt kuntosaleille, en uimahalliin, enkä treeneille sillä patistin pojan liikkumaan itse metsäpolulla. En vienyt laivalle, en keikoille enkä festareille sillä ne ovat kalliita turhuuksia. Miksi moista roskaa pitää kaikille tuputtaa? Poikani lapsuuteen ei kuulunut mitään noista ja silti tämä on aikuisena onnellinen ja iloinen. Repikää siitä.

Vierailija
4/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen?

Minä en tehnyt mitään noista ja silti poika kasvoi normaaliksi terveeksi nuoreksi mieheksi. En vienyt kuntosaleille, en uimahalliin, enkä treeneille sillä patistin pojan liikkumaan itse metsäpolulla. En vienyt laivalle, en keikoille enkä festareille sillä ne ovat kalliita turhuuksia. Miksi moista roskaa pitää kaikille tuputtaa? Poikani lapsuuteen ei kuulunut mitään noista ja silti tämä on aikuisena onnellinen ja iloinen. Repikää siitä.

Oletko varma..?

En minäkään lähtisi tuollaisen ankeuttajan kanssa pilaamaan risteilyäni. Olisit itse mennyt ajoissa, niin ei tarvitsisi kadehtia toisen perheen käytäntöjä.

(Joita ei siis tuputettu kenellekään, luetun ymmärtäminen hoi.)

Vierailija
5/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.4.2020 aloitettu ketju...

Vierailija
6/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei se muutu kohta pojan kamarin peräksi.

Vierailija
7/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpamarin koira

Vierailija
8/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille satasen lumppu tunniksi panemaan?

Vierailija
9/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kilttis? :(

Vierailija
10/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
11/11 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kun koronakaranteenissa olen, kyllähän sinun pitäisi tietää vanhempanani että kuulun riskiryhmään. Itsehän halusit minut tänne kämpille turvaan ja nyt valitat täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi