Kamala ahdistus iski taas.
Mä en vaan kestä enää tätä koronaa. Pelkään ihan oikeesti että sairastun siihen kun olen käynyt kaupassa. Lenkkipoluilla, rannoilla, metsässä tulee aina ihmisiä vastaan.
Pari parempaa päivää oli mut äsken iski ahdistus oikein täydellä voimalla.
Kommentit (7)
Nyt rahoitus. Riittää, että oit tehnyt parhaasi.
Kieltämättä kuumottaa käydä kaupassa :(
Vierailija kirjoitti:
Jaa mitäs sitten vaikka sairastuisikin vai oletko riskiryhmää?
Olen riskiryhmää (tupakointi) ja kaikki flunssat iskee aina keuhkoputkiin. Pelottaa että joudun jonnekin sairaalaan kärsimään hengitysvaikeuksista.
Ap
Mua ahdistaa ihan tosissaan taloustilanne. Lähteekö työpaikka, mistä saan enää koskaan töitä, joutuuko myymään kodin pilkkahintaan, pystyykö tarjoamaan lapsille hyvää lapsuutta, lähteekö luottotiedot, jne. Ennemmin sairastuisin kuin menettäisin työpaikkani.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa ihan tosissaan taloustilanne. Lähteekö työpaikka, mistä saan enää koskaan töitä, joutuuko myymään kodin pilkkahintaan, pystyykö tarjoamaan lapsille hyvää lapsuutta, lähteekö luottotiedot, jne. Ennemmin sairastuisin kuin menettäisin työpaikkani.
Meillä mies oli jo viikon pois kun ei ollut hommia. Nyt taas hommia mut ei tiedetä kuinka pitkäksi aikaa. Yt:t päällä nyt. Itsellänikin epävarma työ. Toistaiseksi ei ole kuulunut mitään lomautuksista jne. Onneksi.
Toki talous huolettaa mut tuo sairastuminen pelottaa ihan hitosti nyt.
Työt meillä mennyt molemmilla ja jotenkin pärjättiin silti.
Ap
Eiköhän me jotka joudumme työskentelemään asiakaspalvelussa olla niitä joilla suurin riski sairastua. Minä kuuntelen Lauri Tähkän mä en pelkää biisiä. Se helpottaa. Pyrin elämään mahdollisimman normaalia elämää. Käyn ulkoilemassa, kaupoilla jos jotain tarvitsen, kampaajallakin meinasin vielä käydä. Eniten harmittaa, kun pitäisi asunto saada myytyä ja sen kanssa tulee kyllä olemaan tiukkaa.
Jaa mitäs sitten vaikka sairastuisikin vai oletko riskiryhmää?