Mies haluaa pääsiäiseksi mökille t. Ammattivalittaja
Mä haluaisin jäädä kotiin. En jaksa tuollaisen mörököllin kanssa sinne lähteä. Mitä keksisit, että saisit jäädä kotiin?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ai että ollaan köyhiä, mutta mökki on kuitenkin? Juokse suohon.
Sehän on tullut perinnöksi ja kyllä me nyt ollaan tulottomia. Ap
Sano, että sulla on megalomaaniset menkat, etkä halua mökille vuotamaan.
YK:n alaisen erityisjärjestö Fao:n mukaan korona vaikuttaa nyt maatalouteen ja elintarviketeollisuuteen. Vaikutukset uhkaavat pahentua, jos elintarvikkeiden maailmankauppaa ryhdytään jarruttamaan.
Käskee pyytää naapurin sinkkua mukaan? Voi hyvin maksaa luonnossa mökkeilyt ja sinä saat maata röhnöttää sohvalla räkäpalloa pyöritellen.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että sulla on megalomaaniset menkat, etkä halua mökille vuotamaan.
Tuo voisi onnistua, koska mulla on oikeasti runsaat kuukautiset ja siellä on vaan ulkovessa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
YK:n alaisen erityisjärjestö Fao:n mukaan korona vaikuttaa nyt maatalouteen ja elintarviketeollisuuteen. Vaikutukset uhkaavat pahentua, jos elintarvikkeiden maailmankauppaa ryhdytään jarruttamaan.
Tämä on hyvä vinkki, käytä tätä, ap!
Miksi mitään pitää keksiä? Voi sanoa, ettei halua lähteä. JOS haluaa perustella, voi sanoa, että tämä corona tilanne vetää pinnaa kummallakin sen verran kireelle, ettei huvkireelle
Vierailija kirjoitti:
Käskee pyytää naapurin sinkkua mukaan? Voi hyvin maksaa luonnossa mökkeilyt ja sinä saat maata röhnöttää sohvalla räkäpalloa pyöritellen.
Voi mun mieheni inhoaa seksiä. Mökki on niin ahdas, että kun lapsi on mukana, niin siellä ei voi sellaista harrastaa. Siksi viihtyykin siellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulet että mökkejä on vain rikkailla? On mullakin perintömökki, ja elän kädestä suuhun.