Onko kukaan kokeillut fistausta?
Mieli tekisi kovasti, mutta pelottaa vähän. Miten onnistuisi ilman kipua? Onko kukaan myöskään kokeillut peppuun?
Kommentit (12)
Olen kokeillut, siis fistannut useasti miehen peppureikää.
Mitä haluat tietää?
Ei ole. Ei kukaan, koskaan, missään, milloinkaan. Eikä kokeile.
Vakavasti puhuen, neuvoja kantsii ehkä hakea muualta kuin netin keskustelupalstoilta.
Olen kokeillut ja luotettavan kumppana kanssa varovasti tehtynä on todella intiimi ja ihana kokemus. Orgasmi on omaa luokkaansa (siis täysin toisenalainen kuin peniksellä) ja yhdyntä tuon jälkeen tuntuu todella hyvältä.
Miehelläni tosin on mieheksi pieni käsi, joten tämä ylipäätään mahdollistaa tuon. Keskimääräisillä miesten käsillä en uskoisi onnistuvan.
Riittävästi liukkaria ja rento olo. Yleensä pari orgasmia jo alla. Hitaasti eteneminen on se juttu. Kipua en tunne ja jos tunnen, niin sitten vähän rauhallisemmin ja uusi yritys hetken päästä. Ei välttämättä onnistu ekalla kerralla. Maltti on valttia ja silleen. Orgasmi on todellakin omaa luokkaansa.
Peppuun en ole kokeillut, kun sinne riittää vähempikin.
Normaalisti ennen panoa houtelen vaimolle orkun kaksi sormea sisällä ja samalla hieron klittaa. Jos tuntuu, että ei ala tulemaan, niin kolme sormea. Neljännen mennessä sisälle hän laukeaa välittömästi ja orkku on tosi voimakas. Silti hän ei ikinä tätä pyydä. Mulla on sen verran iso koura, että ei ihan heti koko käsi menis sisälle. Se on kyllä jotenkin tosi kiihottavaa, kun neljäkin sormea menee rystysiä myöten sinne. Nyt alkokin seisomaan prkl!
Synnyttäneelle naiselle fistaus ei ole kovinkaan hankalaa. Paikat ovat lasten teon jälkeen suht löysiä.
Kerran kun tulin autolla kotiin, niin ihmettelin miten toi autotalli on siirtynyt. No ajoin sisään ja vasta silloin huomasin, että naapurin rouva se ottikin vain aurinkoa alasti. Olin siis ajanut sen pimppiin. Ei se pahoitellut ollenkaan, kun ei saanut sanottua mitään voimakkaan orgasmin seuraamuksesta.
Harjoittelemalla fistaaminen onnistuu varmaan suurimmalla osalla, myös peppuun. Mutta maltti on tässä kaikkein tärkein asia, kiirehtimällä käy kipeää ja pahimmillaan tulee vammoja. Usein koko käsi ei mene sisään ensimmäisell kerralla eikä välttmättä koskaan. Kunnon kiihotus ja vaikka pari orgasmia alle, niin paikat rentoutuu. Liukkaria todella paljon ja koko ajan lisäten, lyhyet kynnet antajalla ja voi myös käyttää ohuita lateksi-tms hanskoja, jotta luistaa paremmin. Missään tapauksessa ei aleta survoa koko tai varsinkaan nyrkkiä kättä kerralla aukkoon, vaan pikku hiljaa sormi kerrallaan. Kun neljä sormea on sisällä ja tilaa alkaisi olla viidennelle, peukalo taitetaan kämmenen alle niin että kädestä tulee vähän niinkuin linnun pään muotoinen, jotta tarvittava tila olisi minimissä. Rystysten saaminen sisään vaatii jälleen malttia, hidasta venytystä ja ehkä käden varovaista pyörittämistä aukossa, kuitenkin vastaanottajan mukaan. Naisen anusta fistatessa kannattaa muistaa huomioida klitorista samalla, pimpsa todennäköisesti valuu märkänä ja turpoaa kovasti jo, miestä fistatessa voi vaikka ottaa suihun samalla . Orgasmi auttaa rentoutumaan yhä lisää. Ja jossain kohtaa käsi sitten menee sisään, mutta todennäköisesti vaatii useita harjoituksia, jotka yleensä päättyvät valtaisaan orgasmiin. En itse ole suuria käsiäni vielä saanut kumpaankaan puolison aukkoon kokonaan, mutta pimpsaan neljä ja pyllyyn viisi sormea rystysiin saakka. Ja joka kerta harjoitus on päättynyt räjähtävään orgasmiin, jonka jälkeen on pantu kovaa. Juuri fistattu pylly tuntuu jännältä panna muuten.
Siis saavatko fistauksesta orgasmeja vain ne, jotka muutenkin saavat emätinorgasmeja ilman klitoriksen stimulaatiota, vai?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut ja luotettavan kumppana kanssa varovasti tehtynä on todella intiimi ja ihana kokemus. Orgasmi on omaa luokkaansa (siis täysin toisenalainen kuin peniksellä) ja yhdyntä tuon jälkeen tuntuu todella hyvältä.
Miehelläni tosin on mieheksi pieni käsi, joten tämä ylipäätään mahdollistaa tuon. Keskimääräisillä miesten käsillä en uskoisi onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Siis saavatko fistauksesta orgasmeja vain ne, jotka muutenkin saavat emätinorgasmeja ilman klitoriksen stimulaatiota, vai?
Kyllä minä ainakin huomioin puolison klitoriksen fistausharjoituksen aikana ja hänen saamansa orgasmi on valtavasti kovempi kuin pelkästään klitorista stimuloimalla, niin pyllyyn kuin pimpsaan montaa sormea sovitellessa.
Eikö kukaan:(