Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan jaksat eristäytymistä?

Vierailija
05.04.2020 |

Vai joko olet heittänyt hallituksen määräyksille hyvästit? Alkaako edes vähän jo kiristää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa. Miten voi kotona olo muka olla vaikeaa?

Vierailija
2/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapinaa!!!! Ei jaksa enää!!! Festareille, puistoihin, leffaan, kauppakeskuksiin, baareihin ja urheilutapahtumiin nyt!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rauraiset hermot, siksi kestän. Heikkohermoiset hommaavat itselleen taudin ja kuolevat pois.

Vierailija
4/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun pääsisikin eristätymään. Mutta on ollut pakko käydä kaupassa ja muuttokin oli tässä :(

Vierailija
5/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään näistä noudattanut alun perinkään. Haluaisin kuolla eikä muunkaan ihmiskunnan harventuminen haittaisi.

Vierailija
6/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä jaksanut jo vuosikymmeniä, menee vaikka loppuelämä.

Vierailija
7/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten kauan. Elämäni ei ole muuttunut mihinkään. Eristäytynyt erakko jo ennestäänkin.

Vierailija
8/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin ruokakauppaan pääsee, niin voisin elää näin ikuisesti.

Vierailija
9/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaa. Meillä on kotona viihtyisää ja lapset on hyvin kasvatettuja, joten niiden kanssa on mukavaa. Mikäs tässä on ollessa.

Vierailija
10/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt monta tasoa.

Eristäytymistä (eli et oikeasti käy itse missään) on suositeltu vain riskiryhmiin kuuluville ja niille joilla on flunssaoireita.

Karanteenia (eli et myöskään käy missään, 2 viikkoa maahantulon jälkeen jotta mahdollinen itämisaika loppuu ja paljastuu oletko viruksen kantaja) on ohjeistettu vain ulkomailta juuri tulleille.

Meiltä muilta on "kielletty" oikeastaan aika vähän: kokoontuminen, lähikontaktit muiden kuin samassa asunnossa asuvien kanssa ja jotain muuta. Siis ihan eri asia kuin joku ulkonaliikkumiskielto tai eristäytyminen.

Jotkut tuntuvat kuvittelevan että kaikkien on oltava koko ajan sisällä. Tämä ei ole tilanne. Termit menevät kyllä somessa sekaisin alta aikayksikön etenkin kun jotkut sekoittavat pakkaa ihan tahallaankin.

Vierailija
11/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole mulle ongelma. Viihdyn hyvin yksin. Oikeastaan olen saanut paljon aikaseksi.

Vierailija
12/12 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Neljäs vuosi jo menossa eikä haittaa yhtään.