Nainen varasti kaupasta tamponeja
Olin lähikaupassa ostoksilla ja näin naisen tunkevan tampparita taskuihinsa. Nainen poistui kaupasta mitään ostamatta. Olisiko pitänyt ilmoittaa henkilökunnalle?
Kommentit (18)
Itse käräytän aina varastelevat ku s ipäät.
Nakkipaketin voi pölliä nälkäänsä.
Itse en kertoisi jos kerran tamppooneja varastaa. Tuskin varastaa huvikseen, vaan oikeeseen hätään.
Joissain uskonnoissa varkaalta katkaistaan käsi.
Ei kukaan huvikseen hygieniatuotteita varasta. Järkyttävää kyttäämistä käräyttää joku tollaisesta.
Itse olisin piilottanut suoraan pil luuni.
N33
Vierailija kirjoitti:
Itse en kertoisi jos kerran tamppooneja varastaa. Tuskin varastaa huvikseen, vaan oikeeseen hätään.
Toiselta varastaminen ei ole oikein, edes oikeaan hätään. Saattaisin jotenkin ymmärtää jos olisi jonkun henki akuutisti kyseessä, mutta tamponien puute ei vaaranna kenenkään henkeä.
"näin naisen tunkevan tampparita taskuihinsa"
Hyvä ettei tunkenut niitä vlttuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Pulloja keräämällä saa side-/tamponipaketin rahat kokoon. Esimerkiksi ns. merkkisiteet maksaa alle 10 snt/kpl eli ei montaa pulloa tarvitse edes kerätä.
Vierailija kirjoitti:
N33
Pärseeseen mahtuisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Ei pidä paikkaansa ainakaan ex. vaimoni kohdalla.
Hänelle olisi matunut trukkilavallinen pil luunsa ja vielä
olisi jäänut tilaakin parin olutsalkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Kauppias lisää hintoihin hävikin.
Hinnat menee kysynnän ja tarjonnan mukaan.
Ensinnäkin naisten pitäisi saada ilmaiseksi nämä suojat, koska emme voi sille mitään että vuodamme kerran kuussa. Kuukautissuojat ovat kalliita, minusta on törkeää että niistä pitää maksaa vuositolkulla. Ilmeisesti tällä naisella ei ollut varaa ostaa näitä suojia. Olen itse kärsinyt runsaista vuodoista koko ikäni. Laskin että minulla tulee kulumaan näihin helvetin suojiin 3000 eur elämäni aikana, tuolla summalla tekisi jo muutaman lomamatkan. Haluaisin kysyä miksi miehet eivät halua käyttää kortsuja munansa päällä, ovatko pihejä vai mistä johtuu. Naisten kuitenkin pitää maksaa näistä vuotosuojista pitkä penni. Jossain valtiossa suojat saadaan ilmaiseksi, en muista valtiota mutta olen nähnyt uutisoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Ei pidä paikkaansa ainakaan ex. vaimoni kohdalla.
Hänelle olisi matunut trukkilavallinen pil luunsa ja vielä
olisi jäänut tilaakin parin olutsalkun verran.
Olet mauton tyyppi. Vaimosiko eroa halusi?
Olisi.