Myyjä, tarjoilija, bussikuski, kerro työstäsi jossa urheasti kohtaat Korona--potilaat!
Arvostan ja kiitän, itse en pystyisi, pelokkaasti vaan eristyn ja ihmettelen tuota rohkeutta ja riskinottoa!
Kommentit (4)
Grillillä työskentelen. Tietyllä tavalla koen olevani etulinjassa kun muonitan joukkoja. Meillä Koronan jo sairastanut rahastaa ja kohtaa asiakkaan ja toinen tekee ruuat, tässä levyllä on kuumaa ja raskasta ja haluaisinkin päästä kassaan mutta vasta-ainetestaus alkaa vasta ensiviikolla ja pomo ei usko että olen jo sairastanut tai sairastan just nyt lievänä.
Valkosipulia menee annoksissa enemmän ja ns rehuja kun ihmisiä alkanut kiinnostaa mitä syövät ja terveys
Vierailija kirjoitti:
Grillillä työskentelen. Tietyllä tavalla koen olevani etulinjassa kun muonitan joukkoja. Meillä Koronan jo sairastanut rahastaa ja kohtaa asiakkaan ja toinen tekee ruuat, tässä levyllä on kuumaa ja raskasta ja haluaisinkin päästä kassaan mutta vasta-ainetestaus alkaa vasta ensiviikolla ja pomo ei usko että olen jo sairastanut tai sairastan just nyt lievänä.
Valkosipulia menee annoksissa enemmän ja ns rehuja kun ihmisiä alkanut kiinnostaa mitä syövät ja terveys
Yhteiskunnallisesti tärkeä ammatti: grillimyyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnallisesti tärkeä ammatti: grillimyyjä
Yksi tärkeimmistä, heti baarimikkojen ja taksikuskien jälkeen.
No ei ole muuttunut koronan takia paljoakaan. Nyt on liian kapeat pleksit suojana ja käsiä pesen useammin. Ihan kiva, kun huomaa, että normaalia elämää voi koronasta huolimattakin elää, eikä sitä heti saa.