Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän alueet

Vierailija
05.04.2020 |

Osaako kukaan sanoa mikä näistä alueista Jyväskylässä on lapsiperheelle hyvä? Kortepohja, Jyskä ja Köhniö-Kypärämäki akseli?

Muutettiin puolisen vuotta sitten töiden perässä ja kiireellä piti asunto hankkia. Saatiin siihen hätään täältä Pupuhuhdasta heti vapaana ollut ja halutaan kyllä pois mahdollisimman pian.

Ollaan siis omaa ostamassa, että kertokaa mihin alueeseen kannattaisi alkaa tutustumaan paremmin? Ja nyt ei käy ympäryskunnat kuten Muurame, Laukaa jne. Haluamme asua ihan Jkl sisällä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köhniöltä ihanat lapsuusmuistot, erityisesti pitkät ihanat kesäpäivät uimarannalla:)

Vierailija
2/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Köhniö olisi minusta paras. Mites sitten kaupunkiin nykyään kuuluva Palokka tai Puuppola?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortepohjasta on 2v. koulu poissa, kun uutta rakennetaan. Jos koulun toimiminen kauempana väistötiloissa ei vaikuta, valitsisin itse noista Kortepohjan.

Vierailija
4/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärämäki Köhniö on noista paras. Keskusta on aina hyvä. Pupuhuhtaan ei päästä, sinne joudutaan

Vierailija
5/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskä. Hyvät koulut ja päiväkodit ja uimarantakin.

Vierailija
6/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle Keljonkangas. Rauhallinen, mutta lähellä keskustan palveluja, Uusi koulu valmituu 2021

Vierailija
7/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köhniöltä ihanat lapsuusmuistot, erityisesti pitkät ihanat kesäpäivät uimarannalla:)

Samoin :)

Vierailija
8/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki muut on ok, paitsi juurikin tuo seutu missä nyt asutte ja Keltinmäki - Myllyjärvi.

Vierailija
9/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista alueista itse tykkäisin eniten Köhniö-Kypärämäki alueesta. Näin yleistäen Kortepohjassa asuu paljon nuorta porukkaa ja opiskelijoita, Jyskässä taas juoppoja.

Vierailija
10/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille vastauksista!

Joku kysyi Palokasta, mutta olen saanut sellaisen kuvan, että se on aika täynnä, siis koulujen puolesta. Olen ymmärtänyt, että välttämättä edes lähikouluun ei mahdu?

Vierailija
11/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokka on kyllä lapsiperheiden suosiossa mutta kyllä täällä lähikouluun mahtuu. Hyvin lähekkäin on Jokelan koulu ja Palokan yhtenäiskoulu. Nuo mainitsemasi koulupulmat koskee uutta Mannisenmäen aluetta josta osa lapsista käy Mankolan koulua ja osa kauempana Keski-Palokan koulua.

Palikkaa suosittelen vahvasti!

Vierailija
12/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokkaa siis! :)

T. Edellinen

Vierailija
13/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuhuhdasta ehdottomasti kannattaa siirtyä Huhtasuolle tai Keltinmäkeen.

Vierailija
14/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortepohjasta on 2v. koulu poissa, kun uutta rakennetaan. Jos koulun toimiminen kauempana väistötiloissa ei vaikuta, valitsisin itse noista Kortepohjan.

Kortepohjassa olen asunut 1980-luvulta saakka, melko rauhallinen alue perinteisesti.

Vierailija
15/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista alueista itse tykkäisin eniten Köhniö-Kypärämäki alueesta. Näin yleistäen Kortepohjassa asuu paljon nuorta porukkaa ja opiskelijoita, Jyskässä taas juoppoja.

Pitää ainakin Kortepohjan osalta paikkansa.

Vierailija
16/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä on narkkikaupunki. Sori mutta totta

Vierailija
17/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortepohjassa asuin lapsuuteni ja lämmöllä sitä muistelen. Ihania ne värikkäät luhti- ja rivitalot ja niiden välissä kulkevat pikkukujat. Mahtavia lapsuusmuistoja kun tuolla "vapaasti" kirmattiin.

Vierailija
18/18 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä on narkkikaupunki. Sori mutta totta

Tämä. En ole ikinä missään muualla nähnyt niin paljon aineiden käyttäjiä kuin Jyväskylässä. Tai sen nautiskelijoita julkisesti.

Edes Tampereella, jossa asuttiin vuosi, ei näkynyt kaduilla noin avoimesti narkkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi