Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postimaksuista ja kirjeiden painoista tietävät - kummallinen kysymys

Vierailija
30.06.2006 |

Meneekö A6-kokoinen kirjekuori, jossa on 5 A4 kokoista paperia yhdellä ykkösluokan merkillä? Ei tunnu kovin painavalta, mutta kuinka pian se hinta nouseekaan...

Tiedän, että pitäisi punnita, mutta kun olen mökillä, eikä meillä ole täällä vaakaa. Pitäisi lähteä polkemaan postilaatikolle kolmen kilometrin päähän, mutta en tiedä uskallanko pistää tätä vain sillä yhdellä merkillä.

Pliis, auttakaa nyt joku :).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nykyinen 65sentin merkki maksaa huomenna on 70senttiä,eli myös painavampiin hintoihin tulee lisää jonkin verran maksua.

Vierailija
2/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, en saa mistään niin pitkäksi aikaa lastenhoitoapua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuitenkin.

ap

Vierailija
4/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kelannut ne postin sivut niin hyvin kuin pystyn, mutta kyse on nyt siitä, että mitä mahtaa painaa tämä minun paperi-kirjekuori-yhdistelmä eli meneekö tällainen nippu sillä normaalilla merkillä...

ap

Vierailija
5/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku viitsisi ap:lle punnita viisi paperia ja kirjekuoren, niin sillähän se selviäisi.

Toivottavasti saat avun!

Vierailija
6/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastaanottaja ei lunasta sitä, siis jos postimaksu ei riitä.

mutta mielestäni tuo menee yhdellä merkillä.

Vierailija
7/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaan sen verran tärkeä nivaska ja vastaanottaja ei varmasti lunasta sitä.

Ehkä mun on lähdettävä naapurikierrokselle kerjuulle tai kyselemään, jos jollain olis postiin asiaa. Ollaan vaan melko uusia täällä, eikä olla edes nähty kaikkia naapureita vielä. Noh, tuleepahan tutustuttua :).

ap

Vierailija
8/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuhannesti! Kiitän ja kumarran ja toivotan teille avuliaille ihmisille oikein ihanaa viikonloppua!

t. ap, joka lähtee sotkemaan aataminaikuisella polkupyörällään postilaatikolle

Vierailija
9/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta missäs tuollaista voi siellä testata. Tässä nimittäin itsekin kiinnostuin ap:n ongelmasta ja vähän selailin Postin sivuja, enkä kyllä löytänyt sieltä apua.

Neuvo nyt vastaisuuden varalle :)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän