Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet voi rakastaa naista joka ei ole kovin seksuaalinen?

Vierailija
04.04.2020 |

Itseäni ei ole koskaan juuri seksi tai seksuaalisuus kiinnostunut.. Tuntuu että miehet katoaa jos kerron tämän tai jos tämä ilmenee suhteessa

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tälläiseen seksittömään suhteeseen lähtisi. Naisen kanssa asumisessa on aina myös haittapuolia ja seksi kompensoi näitä haittoja.

Ajattelen tismalleen näin.

Ylipäätään seksi kompensoi paljon jo siinä vaiheessa, kun ei edes asuta yhdessä.

Mä oon helvetin itsekäs ihminen ja haluaisin tehdä aina mitä huvittaa, mutta seksi (ja muu läheisyys) on hyvä kompensaatio siitä, että parisuhteessa menettää täydellisen vapautensa.

T: nainen

Vierailija
42/44 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ihmeessä etene suhteeseen asti ja vasta sitten paljasta, ettei seksi kiinnosta!

On niitä aseksuaaleja miehiäkin. Jos olet deittipalstalla, kerro, että etsit sellaista.

Rehellisyys on aina hyvä idea, haki sitten mitä tahansa.

Mies, jolle seksi on tärkeää, olisi kanssasi onneton ja puutteessa. Tuskinpa toivot sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi on se juttu, jota naiselta tarvitsen. Ilman seksiä alkavat positiiviset tunteet naista kohtaan äkkiä häviämään ja negatiiviset korostumaan. Kämppäkaveriksi ottaisin mieluummin miehen.

#largelabiafanclub

Vierailija
44/44 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen: kyllä tutkimusten mukaan pääosa Suomen miehistä (75 %) tekee juuri niin. Se ei tarkoita etteikö olisi mukavaa jos rakastamasi nainenkin pitäisi enemmän seksistä, mutta se on eri keskustelun aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme