Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit jakaa somessa ihan innolla Jyrki Lehtolan kolumnia.

Vierailija
04.04.2020 |

Tykkäyksiä satelee ja viestit on tyyliä "lopultakin joku uskaltaa sanoa".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kaikki ilmoittaa sen asiattomaksi IL sivustolla niin saataisi se pois sieltä

Vierailija
2/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, etteivät tajua sen olevan sarkasmia. Nauravat itselleen tietämättä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiiri ja parodia on varmaan heille vieraita juttuja.

Vierailija
4/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kaikki ilmoittaa sen asiattomaksi IL sivustolla niin saataisi se pois sieltä

Iltalehdessä ei taida olla modea

Vierailija
5/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, etteivät tajua sen olevan sarkasmia. Nauravat itselleen tietämättä sitä.

Luulen, että se oli sarkasmiksi verhottu oma totuus, jota ei uskaltanut muuten sanoa ääneen. Jos olisi ollut sarkasmia, olisi kirjoittanut sen toisin, kirjoittamisen ammattilainen kun on. Tai oli.

Vierailija
6/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se oli sarkasmiksi verhottu oma totuus, jota ei uskaltanut muuten sanoa ääneen. Jos olisi ollut sarkasmia, olisi kirjoittanut sen toisin, kirjoittamisen ammattilainen kun on. Tai oli.

Vihervasemmistolaisessa feministimediassa totuuksien sanominen on hyvin vaarallista oman uran kannalta

Vierailija
7/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Lehtola on kirjoittanut tällaisia satiirisia tai sarkastisia kolumneja jo vaikka kuinka monta vuotta. En minä hänen omasta henkilökohtaisesta puoluekannastaan tiedä, mutta tämä kolumni on silkkaa sarkasmia.

Vierailija
8/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaisessa feministimediassa totuuksien sanominen on hyvin vaarallista oman uran kannalta

Iltasanomat on mielestäsi vihervasemmistolainen feministimedia?

Vierailija
9/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään kello sitten soi teillä edes kun Pattaya mainittiin.

Vierailija
10/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaverit ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
11/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä lukaista ja täytyy sanoa että kaverilla kyllä kynä pysyy kädessä. Mielensäpahoittajat kyllä kirjoittelevat palstat täyteen ja tosikot nyökkäilevät että hyvä kun joku uskalsi ääneen kertoa miten asiat ovat. Kummallakin taitavat mennä puurot sekaisin kun sarkasmi ja parodia on tuntematon asia.

Vierailija
12/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että IL laittoi kommenttipalstan kiinni, vain fiksuja kommentteja siellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi