Kaverit jakaa somessa ihan innolla Jyrki Lehtolan kolumnia.
Tykkäyksiä satelee ja viestit on tyyliä "lopultakin joku uskaltaa sanoa".
Kommentit (12)
Käsittämätöntä, etteivät tajua sen olevan sarkasmia. Nauravat itselleen tietämättä sitä.
Satiiri ja parodia on varmaan heille vieraita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kaikki ilmoittaa sen asiattomaksi IL sivustolla niin saataisi se pois sieltä
Iltalehdessä ei taida olla modea
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, etteivät tajua sen olevan sarkasmia. Nauravat itselleen tietämättä sitä.
Luulen, että se oli sarkasmiksi verhottu oma totuus, jota ei uskaltanut muuten sanoa ääneen. Jos olisi ollut sarkasmia, olisi kirjoittanut sen toisin, kirjoittamisen ammattilainen kun on. Tai oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se oli sarkasmiksi verhottu oma totuus, jota ei uskaltanut muuten sanoa ääneen. Jos olisi ollut sarkasmia, olisi kirjoittanut sen toisin, kirjoittamisen ammattilainen kun on. Tai oli.
Vihervasemmistolaisessa feministimediassa totuuksien sanominen on hyvin vaarallista oman uran kannalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Lehtola on kirjoittanut tällaisia satiirisia tai sarkastisia kolumneja jo vaikka kuinka monta vuotta. En minä hänen omasta henkilökohtaisesta puoluekannastaan tiedä, mutta tämä kolumni on silkkaa sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolaisessa feministimediassa totuuksien sanominen on hyvin vaarallista oman uran kannalta
Iltasanomat on mielestäsi vihervasemmistolainen feministimedia?
Ei mikään kello sitten soi teillä edes kun Pattaya mainittiin.
Ap:n kaverit ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä.
Pitipä lukaista ja täytyy sanoa että kaverilla kyllä kynä pysyy kädessä. Mielensäpahoittajat kyllä kirjoittelevat palstat täyteen ja tosikot nyökkäilevät että hyvä kun joku uskalsi ääneen kertoa miten asiat ovat. Kummallakin taitavat mennä puurot sekaisin kun sarkasmi ja parodia on tuntematon asia.
Hyvä että IL laittoi kommenttipalstan kiinni, vain fiksuja kommentteja siellä
Voisiko kaikki ilmoittaa sen asiattomaksi IL sivustolla niin saataisi se pois sieltä