Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaa (keuhkoja??) vihlonut pari päivää..

Vierailija
04.04.2020 |

Myös yskää on, mutta siitä en tiedä liittyiskö refluksitautiini🤔 Tämä vihlonta on outoa, tulee aaltomaisesti, eilen oli vain vasemmalla puolella ja tänään molemmin puolin. Käytössä keuhkojen kohdalla (tissien kohdilla). Muuten ok olo, mutta koronaa mietin...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahan se. Teeppä testamentti.

Vierailija
2/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarkastisesta vastauksesta päättelen, ettei mielestäsi voi olla koronaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juuri samaa, kuume ei nouse kuin vähän yli 37 tosin ja kuiva yskä on välillä pois, välillä taas yltyy.

Vierailija
4/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan lue viesti ihan kirjaimellisesti. Sinulla on korona keuhkoissa ja voit kuolla. Tee paperityöt valmiiksi kun olet vielä tajuissasi.

Vierailija
5/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katupöly aiheuttaa vastaavanlaisia oireita.

Vierailija
6/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla juuri samaa, kuume ei nouse kuin vähän yli 37 tosin ja kuiva yskä on välillä pois, välillä taas yltyy.

Eli sinullakin on sellaista aaltomaista särkyä/vihlontaa joka tulee ja menee? Itse en ole kuumetta mitannut, mutta ei kyllä ole yhtään kuumeinen olokaan. T. Ap

Vierailija
7/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut semmosta painetta rinnassa jo varmaan viikon, ei ole koskaan aiemmin ollut vastaavaa eikä heinänuhaa tm koskaan ollut. Välillä kipuilee rinnassa mut oon ajatellut et jotain lihassärkyä varmaan. Lisäksi kurkkukipua ja lämpöilyä 37-asteessa, päätä särkee lievästi välillä. Soitin terveyskeskukseenkin, sanoivat ettei varmaan ole koronaa ja vähätteli jotenkin kummallisesti asiaa (ei halua lietsoa paniikkia oletettavasti vaikka ihan rauhallinen olin)

Nyt oon miettinyt voisko se olla silti. Jännä miten viimeiseen asti selittelee että mitä muuta se voisi olla kuin koronaa. Mies ei ole oireillut ollenkaan, sekin tekee sen että epäilen ettei voi olla.

Vierailija
8/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpä joka levinnyt?

Vierailija
9/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu ja hengitys jotenkin ahdistaa ja aina välillä vähän vinkuu/rohisee/narisee. Lisäksi huomasin, että vähäkin puhuminen saa jotenkin ihan kuin hengästymään (voiko olla oikeasti edes mahdollista?!), kurkku alkaa kutista ja yskittää. Toisaalta hengästyin siitäkin, että lajittelin sekaisin olleet sukkapuikot omiksi nipuikseen. Outoa.

Kuumetta ei ole (alilämpöä sen sijaan on) ja eilen vihloi päätä todella oudosti.

Vierailija
10/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa tyypillisesti on kuumetta (vaikka sen puute ei tee koronaa mahdottomaksi), refluksitaudissa ei, joten kuumemittarin lukema kertoisi aika paljon.

Vierailija
11/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oirehtiiko korona ensin hengitysteissä, ja vasta sityen keuhkoissa ("rintojen kohdalla")?

Vierailija
12/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjumit aiheuttaa mulla todella kovaa vihlontaa.

Vierailija
13/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu ja hengitys jotenkin ahdistaa ja aina välillä vähän vinkuu/rohisee/narisee. Lisäksi huomasin, että vähäkin puhuminen saa jotenkin ihan kuin hengästymään (voiko olla oikeasti edes mahdollista?!), kurkku alkaa kutista ja yskittää. Toisaalta hengästyin siitäkin, että lajittelin sekaisin olleet sukkapuikot omiksi nipuikseen. Outoa.

Kuumetta ei ole (alilämpöä sen sijaan on) ja eilen vihloi päätä todella oudosti.

Täsmälleen samoja oireita. Olin flunssassa 2 viikkoa, ei kuumetta. Keuhkoihin sattui, ääni poissa. Sitten helpotti viikoksi. Mutta ne oireet alkoivat tänään uudestaan. Kurkku kipeä, vihlovia päänsärkykohtauksia, keuhkoputkeen sattuu, hengästyttää. :/

Vierailija
14/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjumeja veikkaan. Etätyön erilainen ergonomia tai muuten vähäisempi liikkuminen, tai nopeasti lisääntynyt liikkuminen.

Vierailija
15/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐽

Vierailija
16/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee ottaa närästyslääkkeitä. Jos ei ole kotona, katso onko kaapissa edes ruokasoodaa ja sekoita teelusikallinen veteen ja jup.

Sillä selviää mistä on kyse.

Vierailija
17/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kukaan voi täältä toiselta puolen nettiä tietää joten voipi olla tai sitten ei. AIna kuitenkin kannattaa pistää ehjät alusvaatteet ja pitää muutenkin paperit järjestyksessä jos tulee yllättävä onnettomuus, kuten äiti opetti joskus muinoin. 

Vierailija
18/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilee ottaa närästyslääkkeitä. Jos ei ole kotona, katso onko kaapissa edes ruokasoodaa ja sekoita teelusikallinen veteen ja jup.

Sillä selviää mistä on kyse.

On mulla Esomepratsolia, kun tosiaan mulla on refluksitauti. Lääkitystä en tosin ole moneen kuukauteen tarvinnut, mutta olisiko oireet taas pahenneet. Aiemmin ei kyllä ole vastaavaa rintasärkyä ollut refluksissa. Katsotaan lähtisikö lääkkeellä. T. Ap