Olitko parempi koulussa kuin Sanna Marin?
Sanna Marin (sd), liikenne- ja viestintäministeri, Pirkkalan yhteislukio, 2004
Äidinkieli, suomi: E
Ruotsi, keskipitkä: A
Englanti, pitkä: M
Reaalikoe: L
Matematiikka, lyhyt: C
Kommentit (39)
Kyllä ja selvästi. Nuo pn niin heikot paperit, että varmaan 95 %:a ylioppilaista kirjoittanut paremmat paperit.
Meillä on nyt kyvykäs pääministeri ja osaava johtajana, luoja muistaa koska viimeksi Suomella oli vahva pääministeri.
Olin parempi kuin Niinistö (joka oli kutosen oppilas). Kummasti hänen ihailijoiltaan tuntuu unohtuvan.
Seitsämän ällää ja,eduskunnassa, ja ei tarvitse käyttää piilareita, kun en ole ruma
- Kirjoitin M:n
- Kirjoitin E:n
- Kirjoitin E:n
- Kirjoitin kaksi ainereaalia, molemmista M
- En kirjoittanut
Suunnilleen samoissa, mutta eri vahvuudet.
Äidinkieli, suomi: M
Ruotsi, keskipitkä: M
Englanti, pitkä: L
Reaalikoe: C
Ranska: B
Olin ihan kirkkaasti. Kirjoitin enemmän aineita, pidemmät oppimäärät ja paremmat arvosanat. Olen suunnilleen ikäinen kun Sanna, ja yo-tutkinnon jälkeen en olekaan saanut mitään elämässä suoritettua loppuun. Siinä teille esimerkki, kuinka paljon lukioikäisenä kannattaa ajaa itsensä piippuun.
- kirjoitin L
- kirjoitin L
- kirjoitin E
- kirjoitin E
- kirjoitin pitkästä M
Kirjoitin 90-luvun puolivälissä kuusi ällää :) Pitkällä matikalla. Mutta tuskin minusta olisi parempaa poliitikkoa tullut!
Minulla L, jos E olisi ollut käytössä, niin olisi ollut se
Minulla M
Minulla sama
Minulla M
Matematiikka, pitkä C
Minulla on ollut himpun parempi todistus, ja silti sain opiskelupaikan niukin naukin. Miten Marin on päässyt opiskelemaan noin huonolla todistuksella? Vai onko opiskellut?
Vierailija kirjoitti:
Seitsämän ällää ja,eduskunnassa, ja ei tarvitse käyttää piilareita, kun en ole ruma
Jaa kenellä on seitsemän ällää? Sellaisellako, joka ei osaa edes kirjoittaa sanaa seitsemän, ei osaa pilkuttaa eikä muodostaa lauseita?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt kyvykäs pääministeri ja osaava johtajana, luoja muistaa koska viimeksi Suomella oli vahva pääministeri.
Meillä on ainoastaan vahvuuteen sairastunut pääministeri, joka on täysin eri asia kuin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Olin, yleisarvosanani oli E.
Tohdin epäillä. Sinä vuonna kun eximia otettiin käyttöön, lakattiin antamasta yleisarvosanoja.
Olin. Parempi yo-todistus ja enemmän akateemisia loppututkintoja
Vierailija kirjoitti:
Minulla L, jos E olisi ollut käytössä, niin olisi ollut seRuotsi, keskipitkä: A
Minulla MEnglanti, pitkä: M
Minulla samaReaalikoe: L
Minulla MMatematiikka, lyhyt: C
Matematiikka, pitkä CMinulla on ollut himpun parempi todistus, ja silti sain opiskelupaikan niukin naukin. Miten Marin on päässyt opiskelemaan noin huonolla todistuksella? Vai onko opiskellut?
Et ole kuullut pääsykokeista?
No siihen ei paljoa vaadita.