Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa 50% valmisruoista alennuksessa

Vierailija
04.04.2020 |

Kenties töiden vähennyttyä valmisruokaa ei mene niin paljoa kuin kauppias kuvitellut 🤔

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ja meillä laitetaan punainen lappu päivää aiemmin, kuin normaalisti.

Vierailija
2/6 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mistähän teit tämän päätelmän? Jos tämä nyt perustuu vain sinun lähikauppasi yhden illan tarjontaan, ei siitä kannata ehkä vetää kovin laajoja johtopäätöksiä. Itse olen ollut kaupassa töissä ja siellä tuotteita alennettiin tuoteryhmittäin vähän eri päivinä ja eri ajankohtina. Esimerkiksi tiistaisin alennettiin se einestiski ja keskiviikkona juustot. Tai sitten saattoi käydä niin, että automaatio tilasi jollekin juhlapäivälle älyttömät määrät jotain turhaa tai manuaalitilaukseen napsahti yksi nolla sinne perään, niitä sitten myydään alennuksella kauan. Ei siinä sen kummempaa välttämättä ole takana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkailu on kivaa ajantappoa kotona.

Vierailija
4/6 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mistähän teit tämän päätelmän? Jos tämä nyt perustuu vain sinun lähikauppasi yhden illan tarjontaan, ei siitä kannata ehkä vetää kovin laajoja johtopäätöksiä. Itse olen ollut kaupassa töissä ja siellä tuotteita alennettiin tuoteryhmittäin vähän eri päivinä ja eri ajankohtina. Esimerkiksi tiistaisin alennettiin se einestiski ja keskiviikkona juustot. Tai sitten saattoi käydä niin, että automaatio tilasi jollekin juhlapäivälle älyttömät määrät jotain turhaa tai manuaalitilaukseen napsahti yksi nolla sinne perään, niitä sitten myydään alennuksella kauan. Ei siinä sen kummempaa välttämättä ole takana. 

LUKUTAITO????

Eihän ap ole väittänytkään tietävänsä muuta kuin yhden kaupan ja kauppiaan tilanteen.

Vierailija
5/6 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jostain uutisesta muistan lukeneeni, että ainakin joku kauppa varustautui ihmisten kotona olemiseen eineksillä.

Kai niitä yksinäiset syö jonkin verran kotonakin, mutta perheet kai harvemmin syövät pelkkiä eineksiä?

Vierailija
6/6 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan helppoa arvioida sitä menekkiä alun hamstrauksen jälkeen. Parempi varmaan myydä 50 % alella ja ohessa muuta normaalihintaista kuin ei oota, josta ei kilahda kassaan mitään.

Kauppiaat vois mainostaa vaikka alueellisilla fb-sivuilla päivän erikoisuuksia ja mitä valmisruokia on tarjolla mikäkin päivä eli tavallaan viikon ruokalista esille johonkin, niin vois houkuttaa ainakin joitakin hakemaan ruokansa valmiina kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi