Minkä ikäisen kanssa haluaisit seurustella, kerrotko myös ikäsi ja sukupuolesi?
Minkä ikäisen kanssa haluaisit seurustella, kerrotko myös ikäsi ja sukupuolesi?
Kommentit (66)
40-50 -vuotiaan miehen. Olen 45-vuotias nainen. Ja ei, en aio kokeilla virkeää kuusikymppistä.
No jos joku ikähaitari pitää keksiä niin: 24 - 34v. 28-vuotias mies olen. Toki, jos olisi mitään mahdollisuuksia erääseen 42v naiseen, niin olisin heti menossa. Siinä on kerrassaan kaunis, älykäs ja huumorintajuinen nainen. Loppujen lopuksi ei se ikä merkkaa niin paljoa...
Olen 28, ja avomieheni täytti juuri 40v.
Laittakaa yllpdon esimiehelle tieto yllpdn laiminlyönnistä, tatu piste kaskela at sanoma piste com. Myös päätoimittajaa voi kiinnostaa ped.ofilia, kaius piste niemi at sanoma piste com
Olen 52v nainen, ja semmoinen parikymppinen nuorimies kelpaisi. En tosin suostuisi asumaan yhdessä hänen kanssaan, mutta en kyllä kenenkään muunkaan kanssa. Ton nykyisen ukon kanssa elämä on opettanut, että parasta kun ei ikinä päästä ketään kattonsa alle sotkemaan omia kuvioita... nykyinen on siis nuorena hankittu ja on vaan pari vuotta nuorempi kuin minä. Sais kyllä jo potkasta tyhjää että vois etsiä sitä nuorempaa...
35-45-vuotiaan miehen kanssa. N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-25v. Mies. 45 vuotta!
Mitä yhteistä sulla olis 18v naisen kanssa? Olisko teillä jutun juurta mistään? En vaan ymmärrä noita pervoja pappoja.
N 26v
Oman ikäisen kanssa yhteistä on vain ikä.
Miten olisi, se henkinen yhteys, jota en löydä 40v papparaisesta, kyllä mulla synkkaa parhaiten oman ikäisten miesten kanssa.
N 26v
Olen 25 v nainen ja ottaisin mieluusti kumppaniksi 20-23 vuotiaan :) mistä löytyis nuorempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-25v. Mies. 45 vuotta!
Mitä yhteistä sulla olis 18v naisen kanssa? Olisko teillä jutun juurta mistään? En vaan ymmärrä noita pervoja pappoja.
N 26v
Miten olisi, se henkinen yhteys, jota en löydä 40v papparaisesta, kyllä mulla synkkaa parhaiten oman ikäisten miesten kanssa.
N 26v
Meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäisen kanssa. En yhtään ymmärrä niitä, jotka haaveilee omien lasten ikäisistä seurustelukumppaneista.
N46, jonka mies on 46 v.Jos sinulla olisi aivot niin ymmärtäisit että ihmisessä on muutakin kuin pelkkä ikä.
Samanikäisen kanssa on usein myös paljon muuta yhteistä, kun on kasvettu ja vanhennuttu samalla aikakaudella.
Mielellään 25-35 miesten kanssa.
N. 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-25v. Mies. 45 vuotta!
N 26v
N 26v
Nelikymppinen papparainen hyvinkin? Oletko itse sitten reilun kymmenen vuoden päästä mummeli vai etkö vanhene ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäisen kanssa. En yhtään ymmärrä niitä, jotka haaveilee omien lasten ikäisistä seurustelukumppaneista.
N46, jonka mies on 46 v.Jos sinulla olisi aivot niin ymmärtäisit että ihmisessä on muutakin kuin pelkkä ikä.
Niin tällä aivottomalla tyylillä olen mennyt 28 vuotta. Hyväksi havaittu, joten miksipä vaihtaa. Mutta jos ero tulisi niin en huolisi nuorempaa.