Lapsi kyllästynyt kun isänsä ei tee remonttia t. Ammattivalittaja
Sanoi siitä isälleen vaikka ihan turhaa se on. Mies ei mitään aikaan saa eikä ketään remppamiestä palkkaa. Remoat on tekemättä vielä 50v päästä.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua tekemästä tai palkkaamasta?
Mies kieltää ja tämä on hänen talonsa. Jos tilaan remppamiehen, mies lähettää sen kotiinsa. Ap
Voi hyvänen aika. Muuta poikasi kanssa mukavaan vuokrakaksioon, näppärillä sisustusratkaisuilla poika saa oman huoneen ja sinä punkkaat olkkarissa. Raikasta, valoisaa ja siistiä. Minimalistinen sisustus antaa tilaa ja luonnon sävyt rauhallisuutta, istuta paljon viherkasveja.
Tee se poikasi vuoksi! Olen saanut käsityksen että asutte hirveässä murjussa ja ettei mies edes ole pojan isä. Parempi ilman isää kuin pas**n isäpuolen kanssa. Parempi myös sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Muuta poikasi kanssa mukavaan vuokrakaksioon, näppärillä sisustusratkaisuilla poika saa oman huoneen ja sinä punkkaat olkkarissa. Raikasta, valoisaa ja siistiä. Minimalistinen sisustus antaa tilaa ja luonnon sävyt rauhallisuutta, istuta paljon viherkasveja.
Tee se poikasi vuoksi! Olen saanut käsityksen että asutte hirveässä murjussa ja ettei mies edes ole pojan isä. Parempi ilman isää kuin pas**n isäpuolen kanssa. Parempi myös sinulle!
Kyllä hän on pojan isä. Ap
Mitä sen nyt pitäis rempata? Säähän täällä jo kerroit, että se remontoi pojalle huoneen yläkertaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen nyt pitäis rempata? Säähän täällä jo kerroit, että se remontoi pojalle huoneen yläkertaan.
Ullakko on vielä kesken kuten koko muukin talo. Ao
Uuno. Silloin mitään remppaa tehdä kun rahaa ei tule mistään. Voitte joutua vielä myymään mörskän.
Vierailija kirjoitti:
Uuno. Silloin mitään remppaa tehdä kun rahaa ei tule mistään. Voitte joutua vielä myymään mörskän.
Eipä tätä kukaan osta. Ap
Aika vaikealta tuntuu, minä remontoin meidän pojalle oman huoneen, huoneesta mikä on ollut rojuvarasto ja sitten rakensin pihalle 72m2 varaston.
30000€ maksoi.
Vielä pitäisi sauna ja pesuhuone rempata, mutta pitää katsoa ensin nyt tämä korona.
Mies ei ikinä antaisi mun alkaa yh-äidiksi. Hän haluaisi olla yh-isä ja asuisivat lapsen kanssa täällä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ikinä antaisi mun alkaa yh-äidiksi. Hän haluaisi olla yh-isä ja asuisivat lapsen kanssa täällä. T. Ap
Ööö..mies ei sitä todellakaan päätä. Lisäksi 12 vuotiaana lapsi saa itse päättää kumman luona asuu, ja paras onkin hänen itse päättää omista asioistaan niin pitkälle kuin se on mahdollista, ilman kummankaan vanhemman painostusta tai manipulointa. Lapsella on oikeuksia!
Ei ole teidän pojan elämä helppoa, ei.
Mä en kyllä tajua, miten tällä palstalla käsitetään aina asiat väärin. Mies on tämän nuoremman lapsen oikea isä mutta ei ole vanhemman, adoptioon annetun lapsen bioisä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tajua, miten tällä palstalla käsitetään aina asiat väärin. Mies on tämän nuoremman lapsen oikea isä mutta ei ole vanhemman, adoptioon annetun lapsen bioisä. Ap
No en ole niin tarkkaavaisesti lukenut enkä seurannut. Lapsi on kuitenkin 5. luokalla eli täyttää/täyttänyt 12? Hän saa itse päättää asioistaan, mm. kumman vanhemman luona asuu.
Jos ei lapsen isä järjestä lapselle asianmukaisia asuinoloja, sinun täytyy se tehdä.
Tuo on kyllä inhottava tilanne. Nythän miehellä olis mahdollisuus rempata itse kun ei ole töissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole niin tarkkaavaisesti lukenut enkä seurannut. Lapsi on kuitenkin 5. luokalla eli täyttää/täyttänyt 12? Hän saa itse päättää asioistaan, mm. kumman vanhemman luona asuu.
Jos ei lapsen isä järjestä lapselle asianmukaisia asuinoloja, sinun täytyy se tehdä.
Niin täyttää 12v ja nyt kun ollaan molemmat tulottomia koronan takia, niin kyllä tätä remppaa pitää lykätä ja yrittää saada mies sitten innostettua remppaan kun on taas tuloja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä inhottava tilanne. Nythän miehellä olis mahdollisuus rempata itse kun ei ole töissäkään.
Se ei oikein osaa itse mitään tehdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei oikein osaa itse mitään tehdä. Ap
Hahahhaaa, remppa ollut kesken ties kuinka kauan, ja nyt selviää ettei mies edes osaa rempata. Nyt sulla pitää ottaa ohjat omiin käsiin ja alkaa opettelee remppaamaan tai muuttaa muualle! Ei auta itkuvirret!
Vierailija kirjoitti:
Onko se mikään yllätys? Ethän sä osaa pitää huolta edes itsestäsi. Kertaalleen jo muutit sieltä yksin vuokrakasarmiin ja viikon päästä takasin sinne ukkos suojiin.
Mikä estää sinua tekemästä tai palkkaamasta?