Mistä kaksi kilttiä ja kunnollista ja vähän ujoa ihmistä voisivat löytää toisensa?
Kommentit (7)
Suomi24? Naiset siellä on ainakin olleet ok luonteisia
Onkohan niillä pahoilla pojilla kaveripiirissä kilttejä poikia joita on helppo näiden pahiksien hyppyyttää..?
Kotoa. Internetistä. Mieti vähän : ei kukaan voi mennä minnekään.
Me löysimme toisemme treffipalstan kautta. Olimme molemmat myös Tinderissä, mutta siellä ei kohdattu. Live-elämässä oltaisiin vain juostu toistemme ohi, mutta netin ansiosta juostaan nyt yhteisillä lenkeillä.
Virhe. Kiltti/kunnollinen/ujo. Tyypillinen harhaluulo. Joku voi olla kiltti, oikeudenmukainen, ystävällinen avulias jne. Ei tarkoita että on ujo. Joku voi olla ujo, mutta ei tarkoita että olisi kunnollinen ja kiltti. Joku voi olla kunnollinen monessakin mielessä, mutta ei tarkoita että on ujo tai kiltti. Olen nähnyt oikeassa elämässä kuinka onnettomana pidetty "ujo arka reppana " vetää itseään isomman tyypin kertaiskulla katuun. Olen nähnyt kuinka kunnollisena pidetty tyyppi vie alaikäiselle alkolia. Olen nähnyt kuinka kiltti tyyppi sanoo jollekin randomi päänaukojalle haista v*ttu ja tuuppaa sen napakasti sivuun ja kävelee pois.
Olettaminen on suurin virhe.
Kiltti tyttökin katselee vain aina niitä jänniä poikia :(