Uusi puhelini meni rikki kahden tunnin jälkeen kun sain sen. Itkettää:’(
Kommentit (13)
Soittelet sitten tietokoneella tai ostat jostain käytetyn peruspuhelimen kympillä.
Voi itku :(
Minä olen aivan mestari rikkomaan puhelimiani, joten olen siirtynyt suosiolla hankkimaan halvimpia puhelimia mitä kaupasta saa. Eipä ainakaan kirpaise rahallisesti niin paljoa, kun ei ole useita satasia luurissa kiinni.
Mua ärsyttää myös, meni kalliista puhelimesta ensimmäistä kertaa näyttö rikki. Onneksi muuten pelittää, mutta vtuttaa. En rupea korjauttamaan, sillä tähän malliin se maksaa ~500€.
Vierailija kirjoitti:
Oliko takuu.
Eipä se takuu välttämättä auta, jos itse laitteessa ei vikaa ollut, vaan sen itse rikkoi vaikkakin vahingossa. Ennemmin kannattaa kysyä kattaako mikään vakuutus (koti- tai kaupasta oston yhteydessä tehty).
Et sattunut maksamaan OP:n kortilla? https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/tuoteturva
Pitääkö sitä puhelintä rämpätä ihan miten vain? Mulla on kaksi luuria sipannut ihan vanhuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää myös, meni kalliista puhelimesta ensimmäistä kertaa näyttö rikki. Onneksi muuten pelittää, mutta vtuttaa. En rupea korjauttamaan, sillä tähän malliin se maksaa ~500€.
Tilaat netistä uuden näytön ja vaihdat itse.
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutus!
Ei välttämättä korvaa. Meillä laaja kotivakuutus, ja kun näyttö meni rikki puhelimestani, vakuutus ei korvannu, koska uus näyttö ois mksanu 189e. Jos olis maksanu yli 200e, oisivat korvanneet. Ostin sitte uuden puhelimen.
Uusi liukaskuorinen puhelin tippui lattialle jo ennenkuin kerkesin se ottaa käyttöön. Onneksi ei kovin korkealta pudonnut, joten ei tainnut hajota, mutta pieni rokama tuli jo kuoreen. Sängyn päällä oli, nähtävästi jäi liian reunalle kun sängyn reuna näköjään peiton päällä hyvin loivasti viettää reunaa kohti, kuvasin toisella vehkeellä puhelimen takakannessa olevasta mikroskooppisen pienestä tarrasta IMEI koodin kun en paljain silmin siitä mitään selvää saanut. Siitä sitten omia aikojaan tuliterä puhelin stana luisui reunan yli lattialle! Tai sitten joku kotikummitus tms. tyrkkäsi sen lattialle keljuillessaan...
Miten nyt niin kävi :( ?