Onko teillä aina jääkaapissa limpparia?
Katsoin jenkkileffaa ja sain käsityksen, että jenkeillä on aina limpparia kotona.
Itse ymmärrän, että limpparia ostetaan saunapäivään ja synttäreille.
Kommentit (47)
On meillä. Myös mehua, vichya, olutta, viiniä ja maitoa (punaista, kevyttä ja kauramaitoa).
Kärrään sitikolaa liitistä 27 litran erissä. Puolitin painoni ja olen pysynyt hoikkana. Mites te räkättäjät sen terveysoluenne kanssa?
Kuinka hyvin lipparia jääkaapissa korreloi painoindeksinne kanssa?
Ei. En juo juuri koskaan, paitsi joskus inkivääriolutta.
Ei kotona tarvitse olla varastossa kaiken maailman herkkuja.
Ei todellakaan ole aina. Ehkä kerran kahdessa kuussa ostan 1,5 litran pullon ja juon sen vuorokaudessa. Jostain syystä en osaa olla juomatta limua jos sitä on, joten olen katsonut parhaimmaksi ettei sitä yleensä ole. Sama juttu makeiden vierasvarojen kanssa. Ei säily meikäläisen kanssa samassa huushollissa niin pitkään että vieraat ehtisivät niitä näkemään. Tästä syystä ei ole yleensä pullia ja leivonnaisiakaan.
Mulla on kombuchacolaa usein jääkaapissa, juon sitä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan (tai hyvin harvoin). Mutta jenkeille se on ihan arkijuoma ruuan kanssa. Asuin joskus amer. perheen luona ja jääkaappi oli tosiaan aina täynnä coke-tölkkejä.
Coke-tölkki 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei koskaan. Viiniä ja kaljaa kyllä, kahtena päivänä viikosta. Muutoin pelkkää tuoremehua ja maitoa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää limpparista. Ainoa juotava neste, jota ostan kaupasta, on kahvimaidot 2dl tötsissä.
Absolutisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan (tai hyvin harvoin). Mutta jenkeille se on ihan arkijuoma ruuan kanssa. Asuin joskus amer. perheen luona ja jääkaappi oli tosiaan aina täynnä coke-tölkkejä.
Coke-tölkki 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ainakin joskus niissä tölkeissä luki isoimmalla fontilla juuri Coke ja pienemmällä Coca-Cola (vai onko se Gola, siltä se kyllä näyttää).
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coke-tölkki 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ainakin joskus niissä tölkeissä luki isoimmalla fontilla juuri Coke ja pienemmällä Coca-Cola (vai onko se Gola, siltä se kyllä näyttää).
Eri
Ja siis ei välttämättä täällä myynnissä olleissa, mutta vaikkapa Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coke-tölkki 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eri
https://entertainment.mb.com.ph/wp-content/uploads/2019/05/AP1914147984…
Kylmä juoma vihloo hampaita, joten ei ole limsaa jääkaapissa.
Ei löydy. Aika harvoin itseasiassa. Joskus ostetaan leffaa varten ginger alea tai russiania tai kokista pitsan kaveriksi. Yleensä kyllä juodaan kuplavettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin lipparia jääkaapissa korreloi painoindeksinne kanssa?
Limsaa on aina, mutta en juo niitä. Olen ylipainoinen.
Ei ole, maitoa, piimää, vichyä vain ja appelsiinimehua.