KalsariKänni Official!
Monesko voikko menossa? Kävin tänään hakemassa uudet kalsarit ja viinaa alkosta, nyt kelpaa taas olla.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, saako liittyä seuraan?
Olen pari viikkoa painanut töitä etänä ihan tosissaan ja haaveillut hauskasta pikku kännistä. Nyt mulla on vapaata ja kossupullo kera limettimehun. aaah. Niin ihana relata kun tietää ettei tarvi suorittaa mitään ja huomenna voi nukkua pitkään.
Mites muilla sujuu? Soiko musiikki ja vippaako tanssijalka?
n32
Kuunnellaan äitin kaa vuoron perään musaa
Mitäs kuuntelette?
n32
Mitäs itte?
Swift. Taylor Swift. https://www.youtube.com/watch?v=AqAJLh9wuZ0
n32
Joo tykkän joistain swiftin biiseist. Nyt soi 4 cats kaikki muuttuu
Jos teillä on seuraavat raaka-aineet, niin kokeilkaapa seuraavaa drinkkiä. On tosi raikas ja piristävä kesäjuoma, mutta menee kyllä jo näin kesää odotellessa.
Pitkään ja isohkoon lasiin 4-5 jääkuutioita, 4cl Camparia, 4cl appelsiinimehutiivistettä ja lasi täyteen kylmää Tonic Wateria. Pitkällä lusikalla tai cocktailtikulla hieman sekoitetaan. Parhaimmillaan pienen hetken päästä kun lasin pinta huurtuu kunnolla.
Todella piristävä juoma, katkero maistuu hieman mutta appelsiinin maku pehmentää mukavasti.
Itse en ole juonut vielä mitään, mutta tätä kirjoittaessa alkoi kyllä tehdä tuota mieli :D
Aijai, seuraava kalja aukesi. Ihanaa, hyvällä omallatunnolla ilman sosiaalisia kontakteja kaljaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, saako liittyä seuraan?
Olen pari viikkoa painanut töitä etänä ihan tosissaan ja haaveillut hauskasta pikku kännistä. Nyt mulla on vapaata ja kossupullo kera limettimehun. aaah. Niin ihana relata kun tietää ettei tarvi suorittaa mitään ja huomenna voi nukkua pitkään.
Mites muilla sujuu? Soiko musiikki ja vippaako tanssijalka?
n32
Kuunnellaan äitin kaa vuoron perään musaa
Mitäs kuuntelette?
n32
Mitäs itte?
Swift. Taylor Swift. https://www.youtube.com/watch?v=AqAJLh9wuZ0
n32
"No men were harmed during the making of this video."
hah.
Lynn Anderson - Rose Garden
"Come along and the share the good times while we can"
Erika Vikman - Cicciolina (Live)
Moikka kaikille vaan. Piti hakea kaljaa kaupasta, ei saa kotiinkuljetuksella (väärin), samalla hain pari hanapakkausta alkosta vinkkua. Nyt on taas vähän aikaa kivaa.
Kippist.
Ryyppäsin eilen aikamoiset kännit. En ole pitkään aikaan ollut niin humalassa. Podin krapulaa koko päivän ja nyt olen aika hyvin toennut. Tekisi mieli ottaa taas. Mulla olisi vielä vodkaa ja limejä.
Ihana nyt ottaa pari drinkkiä viikon etähommien jälkeen! 👍
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsin eilen aikamoiset kännit. En ole pitkään aikaan ollut niin humalassa. Podin krapulaa koko päivän ja nyt olen aika hyvin toennut. Tekisi mieli ottaa taas. Mulla olisi vielä vodkaa ja limejä.
Jossain Indonesian suunnassa on heimo, joka juo vain krapulan takia. Krapulassa on herkkä ja on yhteys henkimaailmaan. :)
Kalsarikännistelijä täälläkin. Lasissa Crowmoore jealous jackdaw. Taustalla soi Viikate feat Topi Sorsakoski, Hautajaissydän.
Lisää Alestormia:
ALESTORM - Drink
Nyt otan kaljaa ja kuuntelen internal eye open heart. T mies33
Ihan hirveesti tekisi mieli seksiä.
Ehkäpä teen drinkin ja haaveilen.
-parikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Lisää Alestormia:
ALESTORM - Drink
Rentouttava soundi!
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveesti tekisi mieli seksiä.