KalsariKänni Official!
Monesko voikko menossa? Kävin tänään hakemassa uudet kalsarit ja viinaa alkosta, nyt kelpaa taas olla.
Kommentit (228)
Liityn seuraan. Opiskelumotivaatio ollut nollilla tänä etäopiskelun aikana, joten josko sopiva känni tekisi tästä mukavampaa kun deadlinet lähestyy. Aiemmin testattu ja toiminut, toivottavasti tälläkin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introverttina, ujona ja paikoitellen yksinäisenäkin naisena yksinjuominen on ollut "tapa" jo vuosia.
Kivempaahan se olisi samanhenkisessä seurassa yhdessä, mutta mistäpä se seura ja en edes viihdy peruskuppiloissa ilta/yöaikaan.
Rock/metalli keikoilla käyminen on taas juttu erikseen - silloin baarit jopa menettelee.Ja kas, aloin jaarittelemaan turhia. 😁
Paha tapa, syytän vodkaa.Kiva ketju.
Haaveissa vaan et pääsis rokkikeikalle baariin. 😍 Vielä joskus.
Mä haaveilen Ghostin keikasta eturivissä😍
Haaveilen pääseväni katsomaan Nick Cavea yhtyeineen. 🖤
Pyörtyisin jos saisin katsekontaktin Papa Emerituksen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan parhaat kalsarikännibiisit? Mikä soi nyt? 😊
Täällä soi nyt Lady Gaga - Monster. Tulee ihan nuoruus mieleen.
Just hyvä! Munkin teiniaikojen suosikki oli Lady Gaga.
Oma teinisuosikki oli Eternal tears of sorrow 😄 Onhan niistä ajoista jo aikaa se 15 vuotta.. Ai kamala.
Lady Gaga oli kyllä kova sillon n. kaksvitosena.
Oon ihan helkkaein kännissä jo.
0,7 l Vodkapullosta mennyt puolet
Vierailija kirjoitti:
Yli-lau-ta—> aihe vapaa
Tulkaa sinne pliis ystäväiset
Onks kellään täönään vetopäivä?
Kossuvodkalla (60%) ajattelin vähän desinfioida, kurkkukin oli karhea ym. selityksiä. Masked singeriä odottelen, ajattelin heittää ajatukset vapaalle.
ps. kurkku tuntuu vähemmän karhealta ;)
No tässä kaljaa otan just otettiin äitin kanssa jalokahvi paukuy lisäks viiniä:)
Hei, saako liittyä seuraan?
Olen pari viikkoa painanut töitä etänä ihan tosissaan ja haaveillut hauskasta pikku kännistä. Nyt mulla on vapaata ja kossupullo kera limettimehun. aaah. Niin ihana relata kun tietää ettei tarvi suorittaa mitään ja huomenna voi nukkua pitkään.
Mites muilla sujuu? Soiko musiikki ja vippaako tanssijalka?
n32
Minä en juo viinaa enää koskaan, mutta sihautin äsken kannnnnabista... :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa ihan tonikka, pullo ei riitä mihinkään
Perkele mun hanapakkaus oli vuotanut jääkaapissa! Lainehtii viinissä koko kaappi. Oli valunut vihanneslaatikkoon ja koska en anna viinin mennä hukkaan, valutin siitä vihanneslaatikosta viinit laseihin. Argh!
Luojalle kiitos vihanneslaatikoista!!
Ajattelin alkaa treenaamaan kahvakuulilla. Haittaako jos on pari lasia ottanut?
tälläseen törmäsin you tuben ihmeellisessä maailmassa, en ole edes Elviksen kohderyhmää, mut Little less conversation, alkaakohan kotona olo vähän turhauttaa...
Ja viiniä juon.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin alkaa treenaamaan kahvakuulilla. Haittaako jos on pari lasia ottanut?
Parkettia saattaa haitata?
n32
Chinese woman starts dance battle with neighbours from her balcony
Haaveilen pääseväni katsomaan Nick Cavea yhtyeineen. 🖤