Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron nyt millaisia havaintoja olen tehnyt tuoreena kuskina

Vierailija
03.04.2020 |

Itse olen uusissa paikoissa aivan hukassa ja suuntavaisto täysin olematon, että varmaan näissäkin joissain on samaa vikaa. Mutta varmasti osa on ihan vain tyhmyyttäkin.

No yksi (johon en ole onneksi törmännyt paria kertaa enempää) oli joku vanhus, joka körötteli aivan JÄRJETTÖMÄN hitaasti. Tunnistin heti kun näin sen auton taas. Toivottavasti on menettänyt ajo-oikeutensa. Siis nopeus oli luokkaa 30 km/h taajamassa. Taajamassa on 50:n rajoitus, jos joku ei tiedä.

No tuossa eilenkö se oli, kun tulin etuajo-oikeutettuna risteykseen ja edessäni seisoo auto. Ja seisoo vain, meinasin jo töötätä että mitä vttua nyt, voitko mennä jonnekin. Kääntyi lopulta oikealle, eikä mitään kevyttä liikennettä ollut lähellä. En tajua mitä hemmettiä se odotti, eikö se nähnyt että EI OLE KOLMIOTA.

No sitten tietysti nämä, jotka eivät osaa vilkuttaa. Olen oppinut huomaamaan nämä viime tipassa kaistaa vaihtavat. Ensin aletaan luisua kohti kaistaa, sitten ehkä ajellaan vielä jonkin aikaa, sitten yhtäkkiä luisutaan loppuun asti. Joskus laitetaan vilkku, kun kaistanvaihto on jo tehty, usein ei ollenkaan. Joo, eiköhän kaikki nähneet että vaihdoit kaistaa kuin idiootti. Miksi ilmoitat siitä siinä vaiheessa kun vahinko on jo tapahtunut 😑🔫

Kerran näin kun opetuslupa-auto kääntyi vasemmalle punaisen nuolen ohi. Suoraan ajaville oli vihreä.

Kyllä näitä on uskomattoman paljon näin lyhyen ajan sisään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon näkee myös näitä ihan naurettavasti ajavia. Seilataan pitkin poikin kaistaa (kännissä?? Nenä kiinni puhelimessa??) tai ajetaan melkein ojassa. Väistellään ohi ajavia reunaviivan yli ihan kauhuissaan.

Vierailija
2/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ihmisten liikennekäyttäytymistä kun alkaa miettimään se on loputon suo. Siellä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista 24/7. elämä on.

t. Kortti 19 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja sitten tietysti nämä aivan överivarovaiset. Miten unohdinkaan... Siis minä olin AUTOKOULUSSA överivarovainen, mutta että ajokortillinen tyyppi tulee kaupan pihasta ja JÄÄ ODOTTAMAAN, että jostain 500 metrin päästä tuleva menee ohi 😑 minä tein tätä tosiaan autokoulussa, nykyään käytän ihan järkeä näissä jutuissa.

Vierailija
4/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset toimivat yltiövarovaisesti, kun ovat epävarmoja. Jotkut tosiaan vaan väistävät kaikkea liikennettä, vaikka olisi etuajo-oikeus laillisesti.

Vierailija
5/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä raivostuttavinta on se, että kun itse haluaisi ajaa sujuvasti, niin edessä tollottava idiootti estää sen. Elämäni ei lopu odottamiseen, mutta tuollainen ihan järjetön jumitus vtuttaa. Menisi muualle opettelemaan ja antaisi muiden liikkua sujuvasti.

Vierailija
6/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset toimivat yltiövarovaisesti, kun ovat epävarmoja. Jotkut tosiaan vaan väistävät kaikkea liikennettä, vaikka olisi etuajo-oikeus laillisesti.

Minullekin on annettu etuajo-oikeus, kun odotin että pääsen kääntymään vasemmalle. No olihan se kilttiä juu, mutta ihan yhtä hyvin voisi vain mennä ohi, niin minä menen sitten. Itseäni lähinnä hämmentää, että joku antaa minun mennä vaikka lain mukaan minun pitää odottaa.

Vierailija
7/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hämmentää siksi, että itselleni tulee idioottiolo, kuin olisin mokannut enkä tajunnut sääntöjä. Että mieluiten odotan ihan kiltisti silloin kun minulla on siihen velvollisuus ja silloin kun minä olen etuajo-oikeutettu, niin ajan enkä väistele muita autoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi