Äsken nähtyä: nuoren naisen pienet ostokset kaupassa.
Suklaata, tölkki limua ja kuukautissiteitä.
Näillä pärjää sen viikko pari?
Kommentit (48)
Sanoiko hän sulle, että aikoo pärjätä niillä viikon pari vai mistä keksit sen?
Miehellä on jääkaappi täynnä, ei sovi enää ruoka sinne.
Monet ihmiset ovat vähäruokaisia. Ja kotonahan saattaa olla vaikka kuinka paljon ruokaa. Nuo olivat luultavasti vain viikonlopun herkkuostokset.
Oli ostanut jo ruokaa, mutta menkat alkoi yllättäen tai vaan unohti ostaa siteitä. Koska kauppaan piti lähteä, mukaan tarttui myös herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on jääkaappi täynnä, ei sovi enää ruoka sinne.
Majoittuu ehkä varakkaan hopeaketun luona, jossa on ruokien kotiinkuljetus?
Kuule minä aion tänään ryypätä, ja piruuttani hakea aina pari kaljatölkkiä kerrallaan tuosta lähi-Alepasta. Ihan vaan omia sääntöjään keksivien koronahullujen kyylien kiusaksi.
Oikeasti, mitään rajoitusta kaupassakäyntien määrästä ei ole olemassa, tuo on ihan itse keksitty hömppäsääntö että pitäisi muka ostaa viikon-parin ostokset kerralla.
Meen kohta Alkoon ostamaan pullon tai kaksi punaviiniä, lähikaupasta suklaata, maitoa, kynttilöitä ja tulppaaneita. Muuta ei just nyt tartte.
Ollaanko nyt oikeasti siinä tilanteessa, että kun joku laittaa viestiä että kaupassa oli nuori henkilö joka ei ostanut kahden viikon ruokatarpeita, se todellakin on postittamisen arvoinen provo, ja porukka vielä oikeasti vastaa siihen keksimällä tekosyitä tämän hypoteettisen henkilön pienille ostoksille?
Valoja päälle nyt, ihmiset. Kaupassakäynti ei ole rikos, ei vaikka siellä kävisi joka päivä monta kertaa.
kuukautisten survival kit. Ehkä oli jo käynyt kaupassa ja sitten alkoi menkat ja oli unohtanut niihin varautua
Kun ei jokainen täyspäinen välttämättä hamstraa.
Minäkin näin juuri kuinka joku vanha mies osti pelkästään muutaman maitopurkin kaupasta. Olisiko pitänyt soittaa poliisille vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kuule minä aion tänään ryypätä, ja piruuttani hakea aina pari kaljatölkkiä kerrallaan tuosta lähi-Alepasta. Ihan vaan omia sääntöjään keksivien koronahullujen kyylien kiusaksi.
Oikeasti, mitään rajoitusta kaupassakäyntien määrästä ei ole olemassa, tuo on ihan itse keksitty hömppäsääntö että pitäisi muka ostaa viikon-parin ostokset kerralla.
Teeppä kuule niin, jos se susta hyvältä idealta tuntuu. Saatpahan liikuntaa samalla kun ryyppäät.
Tää korona saa meistä ihmisistä ihan parhaat puolet esiin. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko nyt oikeasti siinä tilanteessa, että kun joku laittaa viestiä että kaupassa oli nuori henkilö joka ei ostanut kahden viikon ruokatarpeita, se todellakin on postittamisen arvoinen provo, ja porukka vielä oikeasti vastaa siihen keksimällä tekosyitä tämän hypoteettisen henkilön pienille ostoksille?
Valoja päälle nyt, ihmiset. Kaupassakäynti ei ole rikos, ei vaikka siellä kävisi joka päivä monta kertaa.
Voi kun olisikin vain provo. Valitettavasti tunnen yhden koronakyylän, joka juuri samanlaisesti kauhistelee ihan oikeassa elämässä :D
Tiedän monta ihmistä jotka edelleen käyvät kaupassa joka päivä.
Älkää nyt dissatko toisianne jonkun pikkuseikan vuoksi. Toistemme kyttääminen ja arvostelu ei vie meitä mihinkään. Jokaisella on oikeus tehdä itselleen tarpeellisia ostoksia.
Miekin kyllä ajattelin kun joku osti kaupasta vaan limsaa ja jätskiä, että suotta tuli lisäämään muiden ja omaa tartuntariskiään niin pienten ostosten takia, kun ylimääräistä liikkumista pitäisi välttää. Me tehdään ostokset kerran, maks 2 kertaa viikossa.
Kaupat ei ole kiinni, eikä meillä ole ulkonaliikkumiskieltoa, joten sulle ei kuulu vitunkaan vertaa muiden ostokset tai niiden määrä.