Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alle 40v mies ja nyt jo sivutukka eli kaljuuntuva keskeltä. Olen myös ylipainoinen joten näytän yli 10v vanhemmalta mitä olen. i

Vierailija
03.04.2020 |

Mitä tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetetty tapaus.

Vierailija
2/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät kaljuksi vain. Monet naiset, minä mukaan lukien pidän kaljua erittäin sopivana, miehekkäänä tyylinä. Tai sitten tosi lyhyt siili, jos itse et viihdy kaljuja. Ylipaino ei vanhenna, mutta jos siitä eroon haluat, niin tiedät kyllä keinot. Iloinen mieli korvaa paljon asioita ja iloisen, ystävällisen ihmisen seura vetää puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda läskit lihakseen ja kaljuuntunut hiusmalli kaljuun tai vaikka tupeeseen, mikäli rahat riittää.

Vierailija
4/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy kohtalos ja keski-ikäisyytesi.

Vierailija
5/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhemman näköinen kuin monet ikäiseni miehet. Vanhemmatkin näyttävät nuoremmilta. Ap

Vierailija
6/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhemman näköinen kuin monet ikäiseni miehet. Vanhemmatkin näyttävät nuoremmilta. Ap

Jos sulla on varaa, niin hae apua stylistiltä. Kuulostat siltä että tarvitset sitä.

Vierailija
7/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy kasvattamaan finnejä naamaasi. Nuorentaa huomattavasti.

Vierailija
8/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko noita palstan masentajia.

Kysy jostain, vaikka Emotionista/Sokoksesta tai apteekista seerumeita, silmänympärysvoidetta, ryppyvoidetta ja itseruskettavaa ainetta - niitä ne muutkin nuorekkaina pysyvät miehet ja naiset käyttää.

Sitten vaan alat syömään monipuolisesti, mutta usein sellaisia ihan pieniä (kissan)annoksia.

Ala myös käymään salilla tai googlaa netistä kunnoliset jumppaohjeet, jolla saat  itsesi hyvään kuntoon.

Nämä kun teet, itsetuntosi kasvaa ja koet puhdasta elämäniloa.

Tiedän, että monet alapeukuttaa näitäkin ohjeita, kuten tavallista, mutta sillä ei ole väliä.

Vierailija
9/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja vedä kaljuks. Ei kalju aina hieno ole mutta kyllä se yleensä näyttää järkevämmältä kuin sellainen huono välimalli.

Vierailija
10/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita lätsä väärinpäin päähäsi ja olet taas nuori eikä kukaan nää spedetukkaasi

Vierailija
11/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antimikrobiaalinen terapia auttaa. Mikrobeja kertyy ikääntyessä kudoksiin, ja ne eivät ole harmittomia. Esim. Covid-19-virusinfektiossa voi saada sekundäärisen bakteeri-infektion keuhkoihin. Bakteerit olivat jo siellä ennen virusta.

Antibioottiprofylaksia auttaa kitkemään haitallisia mikrobeja elimistöstä! Samalla ihokin paranee. Mutta se vaatii pitkää hoitoa, jos muutaman vuoden syöt tunnollisesti antibiootteja, niin saattaa mikrobikuorma olla jo sen verran pieni että immuunipuolustus osaa ottaa löysät pois, ja voi siirtyä ajoittaiseen terapiaan, jolloin pidetään taukoa antibioottien kanssa.

Läskiin antibiootit tehoavat helpoiten, sillä rasvakudos imee itseensä kaikenlaista. Suolisto on usein isoin ongelma, sitä ei voi ihan huoletta pistää sileäksi antibiooteilla, kun siellä on sen verran mikrobeja että tulehdus nousee korkeaksi.

Vierailija
12/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikäisillä naisillakin on jo ensimmäiset rypyt kasvoissaan. Jos tuon ikäinen nainen ei voi hyväksyä ap:n kaljuuntumista niin nainen pakenee omaa vanhenemistaan mistä saman ikäisen miehen kaljuuntuminen muistuttaa. Kaljuuntuminen on vielä geneetistä ja monella miehellä jo 25v vuotiaana on alkanu hiusrajan vetäytyminen. Kolmekymppisenä on jo alkanut kaljuuntuminen.

Vierailija
13/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaeristyksissä ei ole ulkonäöllä mitään väliä. Kesäkin on peruttu, niin ei tarvitse yrittää ähertää itseään rantakuntoonkaan. Nyt on hyvä aika lässähtää, ottaa iisisti ja juoda kaljaa! 🍺

Vierailija
14/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä onneasi, että et ole nainen - moni nainenkin kaljuuntuu vanhentuessaan ja se vasta on kurjaa, kun siihen ei auta mikään.

Vierailija
15/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat naistenmiehet ovat päälaelta kaljuja kyllä jo viimeistään 30-vuotiaana.

Vierailija
16/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat naiset ja alat elämään vapaan miehen elämää.

Vierailija
17/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti kokonaan kaljuksi vain. Se sopii kenelle tahansa miehelle paljon paremmin kuin hiukset, joiden malli on joku typerä ja epäpukeva. Kalju näyttää paljon miehekkäämmältä kuin harvenneet haituvat.

Ylipaino ei haittaisi minua yhtään, sillä tykkään nimenomaan vatsakkaista, kookkaista miehistä. Kunhan nyt ei ihan sairaalloisen lihava ole, mikä taas on sitten jo iso terveysriski itsellekin.

Vierailija
18/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Ja pidä sivu/takahiukset trimmattuna tai vedä kaikki pois.

Pahin on sekaiset puolipitkät hiukset kaljun ympärillä(tai että sillä sekapehkolla yritetään peitellä kaljua) ja roikkumaha lököfarkkujen päällä.

Kaljuja kolmivitosia on ollut aina.

Vierailija
19/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä?

Vierailija
20/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä usko noita palstan masentajia.

Kysy jostain, vaikka Emotionista/Sokoksesta tai apteekista seerumeita, silmänympärysvoidetta, ryppyvoidetta ja itseruskettavaa ainetta - niitä ne muutkin nuorekkaina pysyvät miehet ja naiset käyttää.

Sitten vaan alat syömään monipuolisesti, mutta usein sellaisia ihan pieniä (kissan)annoksia.

Ala myös käymään salilla tai googlaa netistä kunnoliset jumppaohjeet, jolla saat  itsesi hyvään kuntoon.

Nämä kun teet, itsetuntosi kasvaa ja koet puhdasta elämäniloa.

Tiedän, että monet alapeukuttaa näitäkin ohjeita, kuten tavallista, mutta sillä ei ole väliä.

Jatkan vielä - ravintoterapeutin mukaan mies tarvitsee puhdasta vettä n. 3 litraa päivässä,

jota kannattaa juoda usein, n. 1 - 1,5 litraa päivässä, sillä muut nesteet tulee ravinnon mukana.

mutta muut tulee ruuan yhteydessä. Eli kannattaa juodavaihda limut ja kaljat puhtaaseen veteen,