Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rumana naisena miesten sylkykuppi.

Vierailija
03.04.2020 |

Miksi tälläkin palstalla miehet haukkuvat kaikki naiset, mutta unohtavat, että meitä rumiakin naisia on, jotka eivät saa seuraa? Kun katsoo miesten kriteereitä naisille niin pääasia on ulkonäkö. Naisilla taas on muitakin ominaisuuksia, joita he hakevat.

Miksi miesten on niin vaikea uskoa, että kaikki naisetkaan eivät saa seuraa? Olen saanut pakit kaikilta miehiltä, joille olen tehnyt aloitteen. Nämä miehet eivät ole olleet komeita. Päinvastoin.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin naisilla on muitakin ominaisuuksia mitä hakevat, ulkonäön lisäksi.

Vierailija
2/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promille naisista ei saa seuraa. Harmin paikka, jos kuulut niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu on raskaana tarviiko muuta sanoa?

Vierailija
4/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palstan miehet usko että on olemassa naisia jotka ei saa seuraa. Haukkuvat joko nirsoksi, prinsessaharhaiseksi tai valehtelijaksi.

Vierailija
5/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Miehille tärkeintä on ulkonäkö. Naisille tärkeintä on kaikki. Kumpi olikaan altavastaajana...?

Vierailija
6/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palstan miehet usko että on olemassa naisia jotka ei saa seuraa. Haukkuvat joko nirsoksi, prinsessaharhaiseksi tai valehtelijaksi.

Minä uskon. Mutta heitä on huomattavan vähän.

Vierailija
7/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksu on raskaana tarviiko muuta sanoa?

No missä isä on? Häpeissään Ruotsissa ja tuskin haluaa osallistua lapsen elämään, jos Tuksun jutut edes pitävät paikkansa. Onpa ihanaa. Tällaisesta elämästä kaikki ihmiset haaveilevat.

Vierailija
8/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä mitä miehet ajattelevat? Arvosta ja rakasta itteäs. Eikä täällä kaikki ole kirjoittamassa.

M

Vierailija
9/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle et ole aloitteita tehnyt, joten et ole voinut sylkykuppinanikaan toimia :o

Vierailija
10/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet ruma? Lähes kaikelle voi tehdä jotakin. Ota tämä entiseltä rumalta naiselta. Maksoin 11 000 eur kasvojen kauneusleikkauksesta ja nyt vientiä riittää. Välillä tekisi mieli sanoa näille vonkaajille, jotka rakastuvat ulkonäkööni, että eivät olisi koskeneet minuun edes 4 promillen kännissä vielä pari vuotta sitten.. Olen tosi pahoillani puolestasi ja toivon, että löydät joko hyvän salitreenin, jos siis ongelma on kropassa, hyvän kampaajan ja uuden meikkaustavan, jos siis ongelma on kasvoissa, tai hyvän esteettisen kirurgin, jos ongelma on oikeasti rumuus (minulla oli).

Pelkkää rakkautta AP, kumpa voisin auttaa enemmän, mutta toivoa on.

Vierailija
11/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Miehille tärkeintä on ulkonäkö. Naisille tärkeintä on kaikki. Kumpi olikaan altavastaajana...?

Nainen ei saa parannettua asemiaan parisuhdemarkkinoilla, jos on ruma. Mies saa koulutuksella ja käytöstavoilla, vaikka ulkonäkö ei olisikaan kymppi. Rumien naisten tilanne siis huonompi.

Vierailija
12/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei saa parannettua asemiaan parisuhdemarkkinoilla, jos on ruma. Mies saa koulutuksella ja käytöstavoilla, vaikka ulkonäkö ei olisikaan kymppi. Rumien naisten tilanne siis huonompi.

niin jos kuuluu siihen alimpaan promilleen niin sitten on naisella tyhjä arpa.

Vierailija
13/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treenaa vaan timmin kropan niin paperipussi päässä menee hyvin kaikille.

Vierailija
14/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ruma, nykyinen 8/10 kirjoitti:

Millä tavalla olet ruma? Lähes kaikelle voi tehdä jotakin. Ota tämä entiseltä rumalta naiselta. Maksoin 11 000 eur kasvojen kauneusleikkauksesta ja nyt vientiä riittää. Välillä tekisi mieli sanoa näille vonkaajille, jotka rakastuvat ulkonäkööni, että eivät olisi koskeneet minuun edes 4 promillen kännissä vielä pari vuotta sitten.. Olen tosi pahoillani puolestasi ja toivon, että löydät joko hyvän salitreenin, jos siis ongelma on kropassa, hyvän kampaajan ja uuden meikkaustavan, jos siis ongelma on kasvoissa, tai hyvän esteettisen kirurgin, jos ongelma on oikeasti rumuus (minulla oli).

Pelkkää rakkautta AP, kumpa voisin auttaa enemmän, mutta toivoa on.

Olen todella lyhyt ja lyhyet jalat tekevät sen, että näytän vielä lyhyemmältä. Mun jalat on ihan hirveät. Ohuet ja lyhyet. Salitreenillä saisi ehkä massaa, mutta ei pituutta. Kyömynenä, mutta en uskalla mennä nenäleikkaukseen. Silmät ovat lähellä toisiaan ja otsa on korkea. Hiukset ovat niin ohuet, että päänahka pilkistää. Ei näille voi tehdä leikkauksilla mitään. 

Vierailija
15/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuksulla on miehiä ja hän on väitteiden mukaan raskaana.

Avaatko teoriaasi vähän enemmän?

Vierailija
16/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgia on nopea ja helppo toimenpide.

Vierailija
17/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella lyhyt ja lyhyet jalat tekevät sen, että näytän vielä lyhyemmältä. Mun jalat on ihan hirveät. Ohuet ja lyhyet. Salitreenillä saisi ehkä massaa, mutta ei pituutta. Kyömynenä, mutta en uskalla mennä nenäleikkaukseen. Silmät ovat lähellä toisiaan ja otsa on korkea. Hiukset ovat niin ohuet, että päänahka pilkistää. Ei näille voi tehdä leikkauksilla mitään. 

Toivoa on! Jalkoja saat muokattua salitreenillä, samoin kropasta saa ihan varmasti itseäsi enemmän miellyttävän jos ja kun alat treenata tavoitteellisesti - toki ensin määrittelet mikä se tavoite on. Pituutta ei saa lisää, mutta niistä saa parhaat mahdolliset jalat sinulle. Kyömynenästä pääsee leikkauksella, itselleni on tehty rhinoplastia ja toinenkin kasvoja muotoileva leikkaus - muutos on aivan valtava! Ja nenäleikkauksesta toipuu supernopeasti, ei ole edes kivuliasta, eka viikko on epämukavaa. Itse teetin kaiken Suomessa ja olen tyytyväinen. Korkean otsan saa taitavalla kampauksella piiloon, hiuslisäkkeet lisäävät tuuheutta. Nämä kaikki on mahdollista muuttaa sinua itseäsi miellyttävään suuntaan, tunnet itsesi kauniimmaksi ja itsevarmemmaksi ja löydät halutessasi seuraa. Tämä kaikki syvällä ymmärryksellä ja sympatialla entiseltä rumalta, nykyiseltä "kuumalta" :)

Vierailija
18/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvi lisääntyä.

Vierailija
19/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletkin lesbo?

Vierailija
20/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt siis ap:kin tietää, miltä 90% miehistä tuntuu!