Kela palkkaa 1000 uutta käsittelijää
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mutta työttömillä ei ole alalle sopivaa koulutusta
Aina on joku tekosyy vältellä töitä.
Jos kouluttavat itse niin todellakin haen! T. Työtön
Etuuskäsittelijäksi vaaditaan sosionomin koulutus
Taitaa olla kuitenkin 100 tuo lukumäärä. Aion hakea, olen tosin hakenut aikaisemminkin Kelaan 2x, mutta en ole päässyt. Ehkä kolmas kerta toden sanoo?
Myös Te-palvelut palkkaa 100 uutta työntekijää.
valtiolle.fi
Vierailija kirjoitti:
Missä työpaikkailmoitus?
Lue uutisia.
Pelkona on se, että uudet käsittelijät koheltavat ja tekevät vääriä päätöksiä, jonka takia ruuhkautuu vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on joku tekosyy vältellä töitä.
No jospa sitten sun mieliksi haetaan me kaikki sinne töihin, joilla ei ole sopivaa koulutusta. Ruuhkautetaan sitten sekin homma jotta saat mielenrauhan.
T: Irtisanottu kokki
Vierailija kirjoitti:
Jos kouluttavat itse niin todellakin haen! T. Työtön
Ilmoittavat, että kouluttavat itse ensin alan opiskelijoista, muiden Kelan hommien tekijöistä ja haalivat vielä eläkeläisiäkin. Tuskin tuosta tuhatta syntyy, joten eiköhän sinne palkata ihan muitakin.
Höpönlöpöt, ei ole missään edes työpaikkailmoitusta. Palkkaavat kaikki sisäisestä resurssipankista:
Nyt yritetään löytää sisäisin henkilöstösiirroin tekemään etuuspuolta ensimmäistä hakemusaaltoa. "He tulevat koulutetuiksi huomattavasti pienemmällä työllä kuin ulkopuolelta palkatut". Myös eläköityneistä haetaan henkilökuntaa ja kesäapulaisia on merkittävä määrä. Sisäinen resurssipankki on otettu käyttöön.
Useimmilla sopeutumisrahalaisilla taitaa koulutus olla kunnossa?
Hakenut kymmeniä kertoja töihin näillekin, en kelpaa sinnekään. Kaupallisella koulutuksella, sosinonomejahan näihin paljon hakee ja heillä s ekoulutus onkin varmasti vielä sopivampi, mutta kaupallinenkin käy.
Hain just, sadatta kertaa (about). Jospa lopulta kyllästyvät hakemustulvaani ja kutsuvat haastatteluun? Fat chance, mutta olenpahan työmarkkinatukeni ansainnut,hohoo. Hakekaahan muutkin työttömät uhallannekin, niin venkslatttaisi valittuina eestaas tuilta tukikäsittelijäksi, ja sit taas sopparin loputtua tuille takasin työnantajansa listoille jne., on tämä melkosta huopaamista soustamista nykyajan pätkä-silppu-työelämä:( Ja nyt taa shurjat YT:t koronasta, mitne lie kesätyöhakujen laita, eikö ne monet ole nyt jäissä nekin? Se PERUSTULO olisi ratkaisu, mutta kun ei...Paljon säästyisi kuluja tästä eestaas souvista!