Mies, mitä mieltä naisesta jonka vuositulot 55 000€ brutto
Otsikko, eli mitä mieltä alle 30v. naisesta ei-akateeminen, mutta työssä jonka tulot 55 t€. Ei yrittäjä, ei viikonloppu/yö työtä.
Kommentit (31)
Miksi et vain kertoisi mikä työ tuollainen on? Aika harva duuni, ellei ole joku acateeminen höpöhöpövirka, tarjoaa tuollaista palkkatasoa. Tai sitten on joku influenceri tms. höpöhöpöjuttu.
Vähän yli keskituloinen nainen, joka tienaa alle puolet siitä mitä itse. Jos tämä on naiselle ok eikä oleta elävänsä mun siivellä, joten mikäs siinä.
Tulot muuten on täysin yhdentekevä ominaisuus naisessa.
Voihan sen laittaa johokin toiseenkin työhön, ettei pitkästy.
Vaimoni tienaa 50000e ja minä 35000e vuodessa ja hyvin tullaan toimeen.
Onko tuo jonkun mielestä hyvä vuositulo? Siis niin hyvä että siitä pitää tehdä ihan aloitus?
Ei ne pelkät numerot mitään kerro, mutta on ihan jees jos kumppani myös pärjäilee omillaan ja perheen yhteiset käytettävissä olevat tulot on suuremmat. Mahdollistaahan se aika paljon lasten, harrastusten ja vaikkapa lomailun osalta. Helpompi varautua myös pahoihin päiviin, kun joka penniä ei tarvitse laskea.
Terv. Vuositulot nyt 112-125 k€ viimeiset viisi vuotta.
Ajattelen että noilla spekseillä ihan hyvätulonen nainen. Mitä oikeasti odotit?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tienaa 50000e ja minä 35000e vuodessa ja hyvin tullaan toimeen.
Ok
Mikäs siinä .. jos työ ei vie kaikkea aikaa
Sinκκis
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo jonkun mielestä hyvä vuositulo? Siis niin hyvä että siitä pitää tehdä ihan aloitus?
Ei minusta. Itsellä vuositulot 70000 euroa nettona. Sinkkuna elelen, ja ihan hyvin tuolla yksi ihminen pärjää.
Alle 30-vuotiaalle naiselle tuo on erittäin hyvä palkka. Saattaisi olla kyseessä esim. lääkäri, juristi tms.
🇺🇦🇮🇱
Tulojesi perusteella ajattelen että sinua ei tarvitse elättää. Sinulla on varaa lähteä lomalla kanssani matkalle. Voimme maksella ravintolassa puoliksi. Voit ehkä pukeutua tyylikkäästi ja laadukkasti. Voisimme ehkä sitten josku hankkia yhteisen laadukkaankin asunnon. Nämä ajatukset siis vain sen perusteella mitkä ovat palkkatulosi. Muutenhan en tiedä sinusta mitään.
Nämä on hauskoja kysymyksiä kun suurin osa vastauksista on näitä "Vidun köyhä. Ite tienaan 974467,76 vuodessa ja kaikki alle on kerjäläisiä"
Kaffepulla kirjoitti:
Alle 30-vuotiaalle naiselle tuo on erittäin hyvä palkka. Saattaisi olla kyseessä esim. lääkäri, juristi tms.
Itse tienasin reippaasti yli tuon myyntityössä alle 30-vuotiaana. Kaverini (lääkäri) kk-palkka oli melkein 8000 euroa ja ikää 29. Ei tosiaan ole mikään erityisen hyvä tienesti minkä perusteella pitäisi ajatella ihmisestä yhtään mitään muuta kuin että haluaa toitottaa liksaansa ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hauskoja kysymyksiä kun suurin osa vastauksista on näitä "Vidun köyhä. Ite tienaan 974467,76 vuodessa ja kaikki alle on kerjäläisiä"
Sellaiset vastaa ketä asia koskettaa. En minä vastaa mihinkään köyhäilyvinkkeihin kun ei ole kokemusta.
En tiedä kun en tunne kyseistä naista. Jos olisi kysytty mitä mieltä olen tuonsuuruisista vuosituloista, koko avauksessa olisi ollut yhtäänkään järkeä.
Taloudellisessa mielessä hyvä. Pystyy osallistumaan kämpän menoihin, taloudellisesti riippumaton ja varaa reissatakin. Tykkään
Mitään muutahan se bruttotulo ei kerro.
M36