Mistä asioista naapurisi on suuttunut
Kommentit (6)
Voi, meidän naapuri valitti kun me klo 8, aivan oikein, siis kello kahdeksan lähdimme autolla ja ovet suljettiin, ja varastosta otettiin pyörä ja ovi kolahti. Siis arkiaamuna, kahdeksalta, eli myöhässä oltiin iloisesti koko porukka. Niin se oli niin aikaisin niin hirveää melua että piti sähköpostilla meille huomauttaa.
Hiukkasen ihmettelen että yleensä lähdetään aikaisemmin, mutta tämä nyt oli joku kipukynnys. Kuulemma rouva oli siihen herännyt.
Kun emme enää suostuneet heille ilmaisiksi remppa-avuiksi ja kissanhoitajiksi. Koska eivät enää hyötyneet meistä suuttuivat. Ihanaa kun ei tarvitse olla tekemisissä ollenkaan, on kyllä sen verran rasittavaa porukkaa.
Sanoin rouvaa mulkun imijäksi, kun olin kännissä.
Mies sahasi 10 minuutin ajan pihalla äitienpäivän iltapäivänä. Äitienpäivää kuulemma pitäisi kunnioittaa eikä saisi silloin meluta edes omalla pihalla.
Naapurit ei ole ikinä valittaneet mistään. Kerran vuosia sitten entisessä kerrostalossa soitin ovikelloa. Kun avattiin niin kysyin pitääkö mun oikeasti soittaa poliisit? Sanoin sille jätkälle että jos haluttaa lyödä niin koputa oveen tai soita sitä kelloa.
Säälittävä luuseri joka ei sitten halunnut kokeilla. En millään tavalla tajua miehiä jotka lyö naisia tai lapsia.
Niiltä puuttuu ainakin kunnia. Hävettää moisten piip askojen takia olla mies.
No mun naapuri valittaa, kun lähden klo 5.30 töihin, että herää siihen kun suljen oven. Ei ole riita, mutta muistuttaa siitä aina jos törmätään. No se lukko vaan kloksahtaa, vaikka kuinka hiljsa yrittäis sulkea.