Arvosteleva äiti
Heippa! Mulla on semmonen pikku probleema että mun äiti on aina tuonut liiankin vahvasti omat mielipiteet esille,kommentoinut ilkeästi asioihin,tai ihmisistä, pettänyt luottamusta,arvostelee makuasioita,kaiken teen hänestä väärin jopa pikku asiat esim roskien laitto roskikseen, vähättelee ongelmiani kun kerroin että on jotenkin outo fiilis ja huono olla, sairauksiin viittaavia oireita (joita suvussakin tiettyjä sairauksia) niin aina vastaa "no joo enpä usko", "epäile iha rauhassa", "mitä sä oikee diagnisoit ja googlettelet... Muutenkin puhuu ilkeästi ja korottaa ääntään,vireaiden/muiden läsnä ollessa niin ihana mutta seläntakana aivan toinen, ei myönnä virheitään,ja on itserakas yms.Aina joutunut menemään hänen pilli mukaan.Jos jotain myös nätisti kysyt niin huutaa takaisin sitten kun mulla menee pinna ja korotan pienesti ääntä takaisin hän sanoo minua syylliseksi. Olen puhunut hänelle siitä mutta muutoksia ei tule. Tuntuu pahalta ja toivon että jos jollakin sama tilanne voiko kertoa ja vinkkejä saa antaa.Olen aina välittänyt ja rakastanut äitiäni mutta nyt alkaa nekin tunteet hälvenemään kun vastakaikua ei tule.Kuormittavaa! :(