Että mä vihaan teeskentelya!
Älkää vaan eksykö tälläselle tilille kattoo storyjä. Tämä muija puhuu teeskennellen muuta kuin on. Puuteripinkki. Järkyttävää!
Kommentit (18)
En ole kuullutkaan, pakko oli käydä katsoo. Taitaa rakastaa omaa ääntään yli kaiken!
Onko tää muuttanut puhetyyliään, oon nähnyt 3vuotta sitten tän videon kun puhuu lapsilleen. Mikäs juttu tää nyt on?
Esiintyykä tää by Annika yleisölleen eri tyyppinä? Oon hämilläin!
Onko tämä se Pellavaa ja Pastellia bloggari joka joutui luopumaan lapsistaan?
Ja nyt sitten Puuteripinkki nimellä kö ?
Heikosti seuraatte puuteripinkkiä kun tiedot noin arvailujen varassa :D
1. On saanut aikaa sitten lapset takaisin.
2. On sairaseläkkeellä mielenterveysongelmien vuoksi.
3. Ovat muuttamassa siitä koulurakkennuksesta heti pois kun saavat myytyä.
4. Samaa mieltä esittämisestä, vai olisiko hällä jakautunut persoona ja alter ego puhuu!?!
Pellavaa ja pastellia on nykyään puuteripinkki. ; )
Tämä Akka on asettanut ittensä muiden yläpuolelle.
Antaa ymmärtää että on rehellinen, mutta valehtelee minkä kerkeää!
Tämä julkaisu https://www.instagram.com/p/B-pN_DNJSzD/näy
Tämä Annica on jäänyt valehtelemisesta some vuosiensa aikana niin usein kiinni, kuinka kehtaa naamaansa enää näyttää, mitä ilmeisemmin patologinen valehtelija.
Luin ton postauksen. Tää tili on ollut lähtökohtaisesti valheelle perustettu jo silloin ku se oli pellavaa ja pastellia.
Ei nääs voi ottaa kovin tosissaan kun on ostettuja seuraajia, kommenttei ja tykkäyksii.
Kuvittelee olevansa suositumpi ku monet maan ykkösbloggarit ja instavaikuttajat.
Tykkäykset kuvissa romahtanut. Koti kopioitu suosituinta bloggareilta. Täysin persoonatonta 👎
Miksi teeskentelet itse olevasi sen parempi?
Miksi seuraatte hänen instagramiaan, jos halveksutte häntä? Uskaltaako joku vastata tähän?
Antakaa ihmisten olla. Ei niitä ole pakko lukea. Inhoan inhoavia.
Tämä on se minäminä ja minä bloggaaja. Ei kukaan puhu ongelmistaan onnellisen näkösenä. Pluffia ja huomionhakuu.
Annika oikein kutsuu nykyisin ihmiset instaansa, aika erikoinen tapa.
Nainen valittelee olevansa vähävarainen. Miten rahoittaa elämänsä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen valittelee olevansa vähävarainen. Miten rahoittaa elämänsä?
Kerrohan sinä.
Epätoivoista yritystä saada lukijoita instaansa. Myötähäpeä!
Voiko itseinhoon tukehtua?
0/5.