Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sister wifes.in uusi kausi alkoi eilen!

Vierailija
03.04.2020 |

Kyllä oli ahdistava naapuri Merillä

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllättäen Meri jätetään vähän syrjään taas asioista :(

Mä en kyllä tajunnu ton muuton ideaa yleensäkään. Muksut eivät halunneet muuttaa eikä kaikki vaimokaan. Loputkin vaimot kyrsiinty kun nyt suunnitellaankin yhteisasumista. Christine kylläkin pisti jo varasuunnitelma sa käyntiin ja osti oman talon. Se ei muuta muiden kanssa saman katon alle ikinä!

Vierailija
2/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliset sisarvaimot ovat kaikki  pulskistuneet 20 kiloa viime näkemästä "onnellisen sisarvaimouden" sivuvaikutuksena.

Myöskin  söpöt lapsoset ovat kasvaneet tympiintyneiksi teineiksi, jotka vain odottavat vapautusta pois Kodyn naimarinkien perheidyllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen innoissani näistä jaksoista. Kody alkaa yhä enemmän vaikuttaa ihme tyypiltä. Mutta tykkään Christinestä ja Janellesta.

Minusta kyllä Christine ja Janelle on hoikistunut alun jaksoista muutenkin kiva ettei kaikki tv.n naiset ole malleja. Lapsilla on myös kumma taipumus kasvaa.

Vierailija
4/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Christine ja Janelle mukavimmat ja täyspäisimmät. Meri tosi negatiivinen ja ikinä ei muka pysty sanomaan omaa mielipidettä, kun sitä kysytään. Ja kuitenkin kilometrin päähän näkee naamasta mitä on mieltä. Robin on tekopyhä. Helppo puhua sisarvaimojen tärkeydestä liibalaaba, kun on itse Kodyn lempivaimo. Helppo rooli olla niin muka solidaarinen muille, kun ei tarvitse taistella miehen huomiosta. Lapsille toivon kaikkea hyvää!

Vierailija kirjoitti:

Itse olen innoissani näistä jaksoista. Kody alkaa yhä enemmän vaikuttaa ihme tyypiltä. Mutta tykkään Christinestä ja Janellesta.

Minusta kyllä Christine ja Janelle on hoikistunut alun jaksoista muutenkin kiva ettei kaikki tv.n naiset ole malleja. Lapsilla on myös kumma taipumus kasvaa.

Vierailija
5/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksais tuota Meriä yhtään. Muut ovat aikaisemmissa jaksoissa kertoneet, miten yrittävät pyytää häntä mukaan yhteisiin juttuihin, mutta silloin harvoin kun tulee niin puhuu vaan puhelimeen ja häipyy äkkiä omiin touhuihinsa. Miten otat huomioon ihmisen joka ei itse halua osallistua mihinkään ja itsekin myöntää että hänellä on muurit pystyssä koko ajan? Hän ei halua olla muille lapsenvahti, mutta silti tarvitsee ison talon että muiden lapset voi tulla hänelle yöksi. Valittaa ettei häntä oteta mukaan, muttei tule jos pyydetään. Vastailee muille todella passiivis-aggressiivisesti ja ympäripyöreästi. Erityisesti suututti se, kun tyttärensä ahdistui siitä catfish-jutusta todella paljon ja olisi halunnut vain unohtaa koko asian. No Meri jankuttaa Mariahille siitä jatkuvasti, että hänen pitää nyt käsitellä se juttu, ettei Mariah ole käsitellyt asiaa kunnolla. Ei se ole hänen päätettävissä miten Mariah sen käsittelee vai käsitteleekö ollenkaan. Loukkaantui myös kun häntä ei pyydetty Maddien synnytykseen. No kyllähän hänet pyydettiin, mutta Meri lähti sieltä pois kun "ei tapahtunut mitään". Rasittava ihminen.

Vierailija
6/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksais tuota Meriä yhtään. Muut ovat aikaisemmissa jaksoissa kertoneet, miten yrittävät pyytää häntä mukaan yhteisiin juttuihin, mutta silloin harvoin kun tulee niin puhuu vaan puhelimeen ja häipyy äkkiä omiin touhuihinsa. Miten otat huomioon ihmisen joka ei itse halua osallistua mihinkään ja itsekin myöntää että hänellä on muurit pystyssä koko ajan? Hän ei halua olla muille lapsenvahti, mutta silti tarvitsee ison talon että muiden lapset voi tulla hänelle yöksi. Valittaa ettei häntä oteta mukaan, muttei tule jos pyydetään. Vastailee muille todella passiivis-aggressiivisesti ja ympäripyöreästi. Erityisesti suututti se, kun tyttärensä ahdistui siitä catfish-jutusta todella paljon ja olisi halunnut vain unohtaa koko asian. No Meri jankuttaa Mariahille siitä jatkuvasti, että hänen pitää nyt käsitellä se juttu, ettei Mariah ole käsitellyt asiaa kunnolla. Ei se ole hänen päätettävissä miten Mariah sen käsittelee vai käsitteleekö ollenkaan. Loukkaantui myös kun häntä ei pyydetty Maddien synnytykseen. No kyllähän hänet pyydettiin, mutta Meri lähti sieltä pois kun "ei tapahtunut mitään". Rasittava ihminen.

Meriä on kyllä rasittavaa kuunnella, siis niitä kohtia, joissa kukin puhuu yksin kameralle. Mutta tavallaan kyllä ymmärrän, miksi kokee helposti, että muut jättävät ulkopuolelle, varmasti kaikilla on mielessä se, että Meri lähes petti Kodya ja se on heidän uskonnossaan paha, paha"synti".

Vaikka asiasta ei ääneen puhuta, niin varmasti kaikilla takaraivossa meriä varmaan myös nyppii ankarasti se, että Kodylla on romanttinen suhde muihin vaimoihin, mutta ei enää häneen. Ja tilannehan catfishin osalta taisi olla pahempi, mitä sarjassa on esitetty. Mariah tietää sen. Mutta käsittääkseni Merin ja Mariahin välit on saatu kuntoon jo ajat sitten.

Ja se Lizzie's Heritage Inn, eli Merin bed and breakfast -paikka on ihana, seuraan sitä instagramissa. Toivottavasti Korona ei kaada sitä

Vierailija
7/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodi tykkää vaimositaan tässä järjestyksessä: 1. Robi- rakastaa ja seksiä 2. Cristine- välillä pitää ja seksiä 3. Pitää kun on järjen ääni, kuin fiksu ja kiva sisko Kodille. ei seksiä. 4. Meri. Ei mitää hyötyä Kodille. Marisija ja ilmapiirin pilaaja. Ei seksiä sitten yhteisen tyttären!!!!!

Vierailija
8/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa

Janelle oli siis toi nro 3

Vierailija
9/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kouhottamista tuo muuttaminen. Kaikki vaimot sanoi, että omat talot vierekkäin oli täydellinen järjestely. Jotain ei sarjassa kerrota... perimmäistä syytä miksi piti muuttaa ja nyt itkeä ja kiristellä hampaitaan.

Vierailija
10/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meristä näkee kilometrin päähän,että ei haluaisi enää olla osa perhettä. Haluaisi irtautua koko touhusta ja eiköhän niin tule vielä käymään,kunhan saa kerättyä rohkeutensa. Instassa olen seurannut ja eipä hän paljoa viihdy uudessa kotipaikkansa,on aina jossain muualla.

Uusia jaksoja olen katsonut,ne kaikki mitä dplayssa on nähtävillä, ja Robyn on selvästi menettänyt ykkösvaimon paikan Cristinelle. Enää ei Kody olekaan niin ihana mies ja aina oikeassa.

Vierailija
11/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merillä on vain yksi aikuinen lapsi, joka asuu omillaan. Ei ole juuri yhteistä muiden vaimojen kanssa.

Vierailija
12/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi tosiaan näkee että muuttivat Kodyn tahdosta. Mikä hänellä sitten onkaan syynä. Mua nauratti jaksossa eniten talot. Meri asuu yksinään ja vuokraa ison lukaalin. Samoin Robynin talo vaikutti isolta mutta hänellä 5 lasta kotona. Janella enää 2 nuorinta ja hän olikin vähentänyt neliöitä samoin Christine jolla 3 kotona. Paedon poika taitaa olla omillaan? Osaako kukaan sanoa?

Vierailija
13/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut jaksoa, mutta tällä Kodylla on liikaa sananvaltaa, hän on vain yksi viidestä. Ja luulee, että tukan pituus korvaa ohenemisen. En tajua, millä hän on saanut hurmattua 4 vaimoa??

Vierailija
14/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällä Kodylla mitään työpaikkaa vai istuuko vain tv-kameroiden edessä? En tajua koko neljän vaimon ideaa.

Vierailija
15/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on ollut jo pitkään näkyvissä, että tuo koko elämä masentaa Meriä ja että hän haluaisi pois. Nyt, kun ainoa lapsikin on jo maailmalla kunnolla, niin varmaan kohta lähteekin.

Vierailija
16/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merin tytär  Mykelti on menossa naimisiin Tonyn kanssa! Onko Tony mies vai nainen? Mieheltä näyttää. Eikö Mykelti aiemmin seurustellut naisen kanssa?

Vierailija
17/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merin tytär  Mykelti on menossa naimisiin Tonyn kanssa! Onko Tony mies vai nainen? Mieheltä näyttää. Eikö Mykelti aiemmin seurustellut naisen kanssa?

Mykelti on Christinen tytär, ei Merin.

Vierailija
18/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsonut näitä yksilöhaastatteluja? Christine erosi Kodysta. Kody ei näe tilanteita kyllä yhtään muuten kuin itsensä kautta. Vaimojen pitäisi valita hänet ja Robin ja viettää aikaa tämän ”oikean perheen kanssa”. Muiden vaimojen aikuisista lapsista viis. Kody loukkaantuu kun vaimot haluavat olla omien lastensa kanssa, eikä sivussa ihmettelemässä Kodyn, Robinin ja heidän lasten kanssa.

Christine teki oikein kun lähti, kunpa Meri ja Janelle tekisi samoin. Intiimi suhde on Kodylla enää vain Robiniin. Itse ilmoitti mm. Christinelle ettei intiimiä suhdetta enää tule, tyydy siihen. Kuka sellaiseen suhteeseen jää? Kody itse voi piehtaroida niin paljon kuin haluaa Robinin kanssa, mutta toisen vaimon tulee vain tyytyä kohtaloonsa. Tosin ei se Robinkaan onnelliselta vaikuttanut, itkeä tihrusti koko haastattelun ajan

Vierailija
19/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wifes 😂😂😂😂😂 JA SUOMEKSI SE ON SISARVAIMOT, HALOO!!

Vierailija
20/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. He EIVÄT ole vaimoja eli WIVES. Vain yksi voi olla vaimo, loput ovat ainoastaan naikkosystäviä!! Ei ameriikoissakaan voi oikeasti olla naimisissa useamman kuin yhden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi