Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi osa auttajista kerjää julkisuutta?

Vierailija
03.04.2020 |

Osaisiko joku selittää miksi osa auttajista kerjää nyt julkisuutta tällä auttamisellaan?
Lehdet ovat täynnä juttuja joissa auttaja haluaa nimellään ja yleensä vielä valokuvallaan kertomaan, kuinka juuri he auttavat muita.

Auttajia on suomessa nyt tuhansia ellei kymmeniä tuhansia mutta heistä varmasti tuntuu hieman masentavalta, että vain osaa heistä ylistetään mediassa :-(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen mielelläni hyvistä teoista näinä hankalinta aikoina. Ja tarinat inspiroi muitakin auttamaan, hyvä että kirjoitetaan.

Ilmeisesti et ole lukenut lainkaan aikaisempia viestejä?

Vierailija
22/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä jotka ei edes auttais ellei ite sais ylistystä.

Mä taas ajattelen että nämä valittajat ovat niitä jotka eivät itse auta koskaan ketään ja heitä ottaa aivoon kun joku muu auttaa.

Eli kuulut näihin joiden mielestä auttaminen on mahdollista vain jos haluaa nimensä ja naamansa mediaan?

Jos et tätä ymmärrä et voi olla mielestäsi auttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voi jakaa rahaa, sitä pitää myös hankkia, ja siinä positiivinen julkisuuskuva on suureksi avuksi.

Vierailija
24/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt.

Vierailija
25/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset saisivat tietoa näistä tarinoista, jos niistä ei kirjoiteltaisi mediassa? Mulla on ainakin sellainen kuva, että monia ihmisiä nämä auttamistarinat ilahduttavat, ja ehkä ne antavat toivoa myös. Samoin ihmiset saavat vinkkejä siitä, että auttaminen on tosiaan aika helppoa. Jos joku ei jutussa esiintyisi, ei juttuakaan olisi.

Unohdit kertoa miksi auttajan nimi ja naama ovat tärkeitä tietoja näissä jutussa?

Koska ihmiset ovat kiinnostuneita ihmisistä. Keravalainen Matti on kiinnostavampi kuin geneerinen joku jossain.

Vierailija
26/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voi jakaa rahaa, sitä pitää myös hankkia, ja siinä positiivinen julkisuuskuva on suureksi avuksi.

Kerrohan nyt hieman lisää tästä asiasta? Mistä nämä nimellä ja naamalla auttavat saavat rahaa? Missä he jakavat rahaa?

Vierailija
27/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset saisivat tietoa näistä tarinoista, jos niistä ei kirjoiteltaisi mediassa? Mulla on ainakin sellainen kuva, että monia ihmisiä nämä auttamistarinat ilahduttavat, ja ehkä ne antavat toivoa myös. Samoin ihmiset saavat vinkkejä siitä, että auttaminen on tosiaan aika helppoa. Jos joku ei jutussa esiintyisi, ei juttuakaan olisi.

Unohdit kertoa miksi auttajan nimi ja naama ovat tärkeitä tietoja näissä jutussa?

Koska ihmiset ovat kiinnostuneita ihmisistä. Keravalainen Matti on kiinnostavampi kuin geneerinen joku jossain.

Eli kuulut näihin ihmisiin joita kiinostaa enemmän kuka teki, kuin se mitä teki. Olet siis näiden huomaatteko, kuinka minä autoin ihmisten kohderyhmää.

Vierailija
28/28 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä jotka ei edes auttais ellei ite sais ylistystä.

Mä taas ajattelen että nämä valittajat ovat niitä jotka eivät itse auta koskaan ketään ja heitä ottaa aivoon kun joku muu auttaa.

Eli kuulut näihin joiden mielestä auttaminen on mahdollista vain jos haluaa nimensä ja naamansa mediaan?

Jos et tätä ymmärrä et voi olla mielestäsi auttaja.

Ei, en kuulu, hienosti käänsit asian!

Tiedän että moni auttaa vaikka ei julkisuudessa esiinny, heitä on todella paljon, itsekkin autan ja osallistun erilaisiin juttuihin. Mitä haittaa siitä on kenellekkään että joku kertoo tekemänsä hyvän asian? Miten tästäkin saatiin negatiivinen asia?