Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäkää ne isot lapset ja teinit kotiin, kun menette ruokakauppaan

Vierailija
03.04.2020 |

Mitä järjen köyhyyttä on roudata isoja lapsia mukaan kauppaan. Ruokaostokset voi suorittaa yksi ihminen. Kärryllä saa ostokset autoon tai kantoapu voi odotella kaupan ulkopuolella väljemmillä vesillä. Lapset ja teini-ikäiset ovat juuri niitä tartuttajia, kun heissä tauti on useimmiten piilevä. Myöskään karkkiostoksille ei tällä hetkellä ole mitään asiaa omin päin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku roudaa lapsia kauppoihin? Järjen köyhyyttä, ei lapset aina älyä varoa turhaa koskettelua ja pärskeitä.

Itse jätän 6 ja 8v kaksistaan kotiin. Aiemmin vain tokaluokkalainen on ollut yksin mutta nyt en ota nuorempaakaan mukaan. Laitan leffan pyörimään kun käyn mahdollisimman nopeasti lähikaupassa.

Mun 6-vuotias pitää pyynnöstäni käsineitä kädessä kaupassa ja ne ovat puhtaat. Hän ei myöskään juoksentele ja pitää turvavälin kun sen olen selittänyt. Useimmiten hän ei ole kaupassa nyt mukana, mutta on ollut tilanteita, jolloin olen joutunut hänet ottamaan pikaiselle käynnille mukaan. Hän ei siellä kaupassa ole mikään riski kellekään, koska on muutoin vain kotona ja kotipihassa. Meitä on ihan turha mulkoilla kenenkään. Suurempi riski on köhivät aikuiset ihmiset joita on joka kerta kaupassa.

Vierailija
62/63 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teini mukana kaupassa nostelu ja kantoapuna. Sairaudesta johtuen saan nostaa vain 5kg painoisia asioita ja kumartelu on kielletty. Käydään kerran viikossa kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini käy isänsä kanssa kaupassa, koska teini vastaa suurelta osin ruoanlaitosta. Isä on mukana maksamassa ja kantamassa lähinnä. Olen kyllä asiasta yrittänyt sanoa.

Ja höpsistä pönttöön nyt taas :D

Kuinka niin höpsistä? Vastasitko väärään viestiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi