Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kaltaisiani naisia oikeasti ole enää juurikaan?

Vierailija
02.04.2020 |

Kysymys otsikossa. 27v nainen. En tupakoi, en käytä alkoholia juurikaan. Mulla ei oo tatuointeja eikä lävistyksiä (paitsi korvakorut). En kutsu itseäni räväkäksi. Olen siis ihan tavallinen, töissäkäyvä nainen.

Av:n perusteella tunnen olevani jotenkin harvinainen.. onko näin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että kaltaisiasi naisellisia naisia on vielä Suomessa. Huomaan niin usein pettyväni kun baareissa ne kauneimmatkin kaivavat röökin suupieleen. Tervakeuhkoja suomimimmeissä tolkuton määrä. Ei kiitos!!!!

Baareissa?

No siis ota nyt huomioon, että mä kuvittelen tuon kaiken. Eiväthän parikymppiset naiset enää oikeasti tupakoi, eikä baareissa ole saanut enää polttaa piiiitkään aikaan. En mä käy missään, joten pitää keksiä.

baareissa on ulkoterasseja joissa saa polttaa vai oonko tippumuy kärryiltä?

Vierailija
22/29 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harvinaisuus kun mulla ei ole edes korviksia. Ei ole koskaan ollut enkä aio ottaakaan.

Mä taidan olla vähän pervo, mutta lävistämättömät korvat naisella on mielestäni tosi sexyt! Oikeesti!

❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että kaltaisiasi naisellisia naisia on vielä Suomessa. Huomaan niin usein pettyväni kun baareissa ne kauneimmatkin kaivavat röökin suupieleen. Tervakeuhkoja suomimimmeissä tolkuton määrä. Ei kiitos!!!!

Herää kysymys, millaisissa baareissa käyt. Ihmettelen myös sitä, missä baareissa saa polttaa. Tupakointi kun on tuossa ikäryhmässä aika harvinaista, varsinkin naisilla. 

https://findikaattori.fi/fi/61  

Tupakointiin varatussa tilassa. Huomaan tämän tosin ennen kaikkea kaupan kassalla, missä työskentelen. Järkyttävän paljon suomimimmit ostaa röökiä. Kaupan kassalla tykkään katsella kauniita naisia, mutta usein petyn, kun nainen haluaa esim. sinisen tai vihreän LM:n  

Järkyttävän paljon suomimiehet ostaa kaljaa. Keskity sinä vaan töihisi äläkä kyttää asiakkaiden ostoksia olivatpa vaikka kuinka kauniita naisia.

Vierailija
24/29 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlainen tuonikäsenä, paitsi etten silloin ollut töissä. En pidä harvinaisina asioina, enkä ymmärrä miksi joku pitää.

Vierailija
25/29 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pistää ihmettelemään kun miehet eivät edes huomaa niitä tavallisia naisia (joita on runsaasti), vaan keskittyvät huomaamaan juuri sitä räväkkää sidukkavalasta jolla rööki roikkuu huulessa. Kertoo kyllä mun mielestä miesten oikean kiinnostuksen laidan, ei muusta. Et ole uniikki ap, sinunkaltaisia on 13 tusinassa, itseni mukaanlukien. Tai no, laadukkaampi mies huomaa kyllä taviksenkin, heitä on vaan harvassa.

Vierailija
26/29 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ihan tavallinen,

Mistä sit keksit tän lauseen?

Vierailija
27/29 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani millään tavalla uniikki, kun en polta, juo tai ole ottanut tatuointeja.

Sama täällä. Missäköhän ap asuu tai minkälaisissa piireissä liikkuu, kun kokee olevansa harvinaisuus naisten joukossa?

Vierailija
28/29 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet kuitenkin aavistuksen epärehellinen kun valehtelit ikäsi nuoremmaksi kuin se on. Olet kuitenkin yli kolmekymppinen...

Vierailija
29/29 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, kyllä sinä ap olet niin täydellinen uniikki lumihiutale, ettei muita kaltaisiasi ole. Sääliksi käy, ettei tuollaista täydellistä yksilöä riitä kuin yhdelle onnelliselle miehelle, koska todellisuudessa kaikki maailman miehet unelmoivat vain kaltaisestasi naisesta ja se, että on kaikkien maailman miesten unelmien nainen, on se tärkein tavoite kenen tahansa itseään kunnoittavan naisen mielessä. Mutta onnkesi kuitenkin yksi kaikki täydellisyyden kriteerit täyttävä nainen vielä löytyy - meidän ap.

Mutta joo, ihan vakavasti puhuen, et ole todellakaan harvinainen. Paitsi ehkä siinä mielessä, että monet muut kaltaisesi eivät koe tarvetta humble brag:ailla erinomaisuudellaan vauva-palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä