Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä naisellisena naisena annan miehelle 6 kertaa pakit ennen kuin suostun mihinkään

Vierailija
02.04.2020 |

Tällä tavalla karsin jyvät akanoista. Jos mies jo ensimmäisestä pakeista lannistuu, niin hän ei ollut arvoiseni. Miehen pitää tavoitella minua ja näyttää että olen hänelle erityinen. Säälittää naiset jotka heti ensimmäisestä lähestymisestä ovat jo valmiina ties mihin! Eikö heillä ole omanarvontuntoa! Naiset, ryhtiä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä erottuu jo jyvät akanoista.

Vierailija
22/24 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaat naiset tekee just noin. Tavisnaisilla ei ole varaa jakaa pakkeja koska se saattoi olla sen elämän ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kukaan kiinnostuu.

T: Toinen tasokas

Ja sieltä löytyi toinen tasokas muija, henkisesti 13v Mirkku! Ihkuu olla tasokas, pojat vaan kosiskelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisellisena naisena taas itse poimin valitsemani miehen enkä jää odottelemaan aloitteita. Näin olen toiminut koko ikäni ja aina saanut just sen kenet olen halunnut.

Samoin minä. Nykyisen mieheni kanssa menin eka treffeillä jo astetta pidemmälle ja ollaan edelleen yhdessä, joskin pienien vaikeuksien ja esteitten jälkeen. Kukin tavallaan ja tyylillään.

Vierailija
24/24 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin annan aina miehille pakit. Yleensä sen jälkeen paljastuu, että kannatti. Niin lapsellista käytöstä, että huh. Yleensä vielä ruikutetaan perään. Mutta 6 kertaa on jo aika paljon.

Siis pelailet lapsellisia pelejä miesten kanssa "Sanon etten tykkää vaikka tykkäänkin" ja sitten miehet reagoi lapsellisesti sinun lapsellisuuteen?