Minä naisellisena naisena annan miehelle 6 kertaa pakit ennen kuin suostun mihinkään
Tällä tavalla karsin jyvät akanoista. Jos mies jo ensimmäisestä pakeista lannistuu, niin hän ei ollut arvoiseni. Miehen pitää tavoitella minua ja näyttää että olen hänelle erityinen. Säälittää naiset jotka heti ensimmäisestä lähestymisestä ovat jo valmiina ties mihin! Eikö heillä ole omanarvontuntoa! Naiset, ryhtiä!
Kommentit (24)
Jos pakeiksi riittää se, että ei vastaa viesteihin esim. viikkoon, niin moni mies jaksaa yrittää.
Aika epäkunnioittavaa yrittää vielä, jos ihan suoraan sanoo ettei kiinnosta.
Minäkin aktiivisena naisena testaan miehen jo toisilla treffeillä, miten Se toimii. Yleensä jo eka tapaamisella henkilökemiasta huomaa, tuleeko jatkoa.
Minäkin annan aina miehille pakit. Yleensä sen jälkeen paljastuu, että kannatti. Niin lapsellista käytöstä, että huh. Yleensä vielä ruikutetaan perään. Mutta 6 kertaa on jo aika paljon.
Oikeasti olen mies. Mies, jolla ei ole vauvapalstailun lisäksi oikein muuta elämää.
Ap
Ja tämän takia tulet jäämään yksin.
Tämä on ehkä varmin tapa tutustua ainoastaan häiriintyneisiin vainoajatyyppisiin miehiin, mutta koska itsekin vaikutat häiriintyneeltä, saatatte hyvinkin sopia toisillenne.
Tasokkaat naiset tekee just noin. Tavisnaisilla ei ole varaa jakaa pakkeja koska se saattoi olla sen elämän ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kukaan kiinnostuu.
T: Toinen tasokas
Vaikuttavaa! Tuolla lailla saat hyvin valikoitua itsellesi ne epötoivoisimmat yksilöt 👌
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttavaa! Tuolla lailla saat hyvin valikoitua itsellesi ne epötoivoisimmat yksilöt 👌
Päinvastoin. Vaatii hyvää itsetuntoa jatkaa yrittämistä pakkien jälkeenkin. Epätoivoiset miehet on yleensä niin itsetunnottomia että häipyvät häntä koipien välissä. Korkeintaan jäävät satelliitiksi ympärille pyörimään kuin koira ruokapöydän reunalle ja seuraa sivusta kun tasokkaammat miehet kokeilee onneaan.
Minä en anna pakkeja, mutta en myöskään teeskentele olevani ihan lääpälläni, jos ja kun en ole. Monelle miehelle jo tämä on liian vaikeaa siedettävää. Rehellisyys kuitenkin kannattaa, koska se erottaa oikeat miehet itsetunnoltaan heikoista mieslapsista. Valitettavasti yhden poikkeuksenkin olen kohdannut, siis miehen joka inhosi sitä että en ihastunut yhtä nopeasti kuin hän, mutta teeskenteli olevansa täysin ok asian kanssa. Sitten yli vuoden kuluttua päästi aiheeseen liittyvät vihansa valloilleen, ja samalla kertoi myös ajatuksensa siitä, että minulla oli ollut liian monta seksikumppania (paljon vähemmän kuin hänellä itsellään), ja muuta mukavaa. Eli kieroimpia tapauksia ei tälläkään tyylillä seulota.
Minua ei varmasti kukaan mies noin montaa kertaa yrittäisi. Ei yksikään, joten yksinnolisi elettävä. Enhän ole mikään missi.
Mutta pidän sitä hyvänä asiana. Minun luonteellani olisi raskasta olla hyvin kaunis ja haluttava nainen. En jaksaisi huomiota enkä tyhjäpäisiä röyhkeitä iskijöitä, kun haluaisin elää rauhassa normaalia elämääni.
Onneksi on rinnalla ihana, älykäs ja oman arvonsa tunteva miesystävä. Häntä on vaikea kuvitella tuohon miehelle varatun aivottoman hormonipellen rooliin.
Porvoolainenhan tämä ap lie. Jos tosissaan, osanottoni.
Missä vaiheessa tunnistaa epätoivoinen tai olisiko parempi ilmaisu pakkomielteinen mies (tai nainen), jos haluaa antaa hänelle ihan periaatteesta ja/ ai tavan vuoksi kuusi kertaa ensin pakit, ennenkuin suostuisi hänen kanssa yhtään mihinkään.
Sinkkumies
Älä AP sitten ihmettele kun manaat ettei miehesi tunnu ymmärtävän puhetta...
http://1.bp.blogspot.com/-TlHOvhWqX7Y/T9tjsYHOnwI/AAAAAAAABeQ/BhgBW0UO9…;
Sun peilikuva näyttää tolta?
Minä naisena olen palkinto miehille. Kohdelkaa minua sen arvoisesti!
Minä naisellisena naisena taas itse poimin valitsemani miehen enkä jää odottelemaan aloitteita. Näin olen toiminut koko ikäni ja aina saanut just sen kenet olen halunnut.
No nyt alkaa olla emansipaatio kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisellisena naisena taas itse poimin valitsemani miehen enkä jää odottelemaan aloitteita. Näin olen toiminut koko ikäni ja aina saanut just sen kenet olen halunnut.
Tuo on naisen puhetta!
Nyt on pakko kysyä AP:n ikää. Jos oot jotain +25v niin tuota.. Ööh..
Pitäisin kahjona miestä, joka vielä kuudensien pakkien jälkeen yrittää.